Četrti model focusa ST, kot smo vajeni že od prejšnjih, združuje športnost, udobje in uporabnost, ampak tokrat ne samo v kombilimuzinski, temveč tudi karavanski različici. Kljub temu da je izgubil valj in je sedaj čisto običajen prisilno polnjen štirivaljnik, markantno športno grmenje ostaja. Tokrat prihaja iz dvojne cevi, ki je za razliko od običajnih modelov na sredini vozila. Tako bomo 184 kilovatov tudi lažje prepoznali; in po velikih rdečih napisih ST, po velikem spojlerju na strehi, športnih pragovih, popolnoma novem sprednjem odbijaču, posebnih 18-palčnih platiščih, tisti bolj tehnične narave pa bodo namerili tudi 10 mm manjšo oddaljenost od tal.
Znotraj vas bodo trdno objeli sedeži recaro, da pa tudi takrat ne boste pozabili, da ne sedite v običajnem focusu, je na odebeljenem volanskem obroču še en 'opozorilni' napis ST, na sredini armaturke pa merilniki temperature in tlaka olja. Na račun enega valja manj se je za dvajset odstotkov zmanjšala poraba, obenem so se izpusti CO2 zmanjšali za kar 55 g. Pospešek do stotice s tem ni bil prizadet, saj potrebuje novi ST do 100 km/h zgolj 6,5 sekunde.
V ponudbi sta dva paketa opreme: ST2 in ST3. Prvi bo ponujal samodejno dvopodročno klimatsko napravo, ogrevana prednja sedeža recaro, senzor za dež, samozatemnitveno vzvratno ogledalo, v drugem pa bodo tudi v drugi vrsti sedeži recaro, vsi oblečeni v usnje, in ksenonski žarometi. Osnovna različica ST2 je na voljo za 24.990 evrov za kombilimuzinsko in 25.730 evrov za karavansko različico, paket opreme ST3 ga podraži za 2.100 evrov.
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!