Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Le najnujnejše

Fiat doblo panorama 1.6 multijet II 16V city

Avtor prispevka: Anže Jereb
Obrtniki natančno veste, zakaj posegate po fiatu doblo, manjkrat pa ta avtomobil na cestah vidimo v vlogi družinskega prevoznega sredstva. Pravega razloga za to sploh ni, ker je zanimiv, čeprav izgleda zadržano.
Le najnujnejše
Foto: Gašper Miš
23. 7. 2017 ob 8:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

oglata oblika notranjosti prinese ogromno prostora
prtljažnik ima na bokih odlagališča, na tleh so uporabne zanke
drsna vrata se odpirajo lahkotno in več kot dovolj široko
ena boljših stvari je motor, prožen in dovolj zmogljiv
ročica menjalnika je blizu voznikovih rok, hodi so kratki in natančni
vozniško je doblo precej zanimiv, dokaj čvrst in skoraj dinamično nastrojen
cena je razmeroma ugodna
sidrišča isofix so postavljena nerodno in pregloboko
voznikovo okolje ne ponudi skoraj nobenega uporabnega odlagališča
potovalni računalnik je zastarel, zaslon dokaj majhen
v osnovni opremi ni niti nekaterih najosnovnejših elementov
oblika je premalo atraktivna, tekmeci so bolj opazni
3,7
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.2 (12 glasov)
test fiat doblo panorama 1.6 multijet II 16V city
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Doblo ima eno najugodnejših cen in skoraj edini je na voljo z ožjimi pnevmatikami, zaradi česar je potem tovorni del bolj prostoren.

Potrebe in pomembne postavke tistih, ki avtomobil kupujete za poslovne potrebe, so povsem drugačne od klasičnih družinskih. Tam doblo zlahka parira tekmecem, ima eno najugodnejših cen in skoraj edini je na voljo z ožjimi pnevmatikami, zaradi česar je tovorni del bolj prostoren, ker se kolesi manj zajedata v notranjost. Po novem ima spredaj lahko tri sedeže, stroški lastništva so majhni in še nekaj je takšnih lastnosti, ki so pri delovni uporabi pomembne.

V potniški izvedenki seveda gledamo kopico ostalih zadev, precej pomembno vlogo ima sama oblika in morda se prav zaradi nje družine na doblo manjkrat spomnijo. Veliko pogosteje na cestah vidimo modele kangoo, berlingo ali caddy. Doblo je med tekmeci najbrž najbolj oglato zrisan in manj nastopaško ukrivljen, čeprav takšna oblika ponudi veliko uporabnosti. Prtljažnik je namreč ogromen, cenim, da ima ob straneh še nekaj manjših odlagališč, tudi zanke v tleh so priročna stvar, da se manjši predmeti ne bodo med vožnjo premikali po celotni površini. Pohvalim lahko še lahkotno in široko odpiranje drsnih vrat na boku, ena prijetnejših v segmentu so, v drugi vrsti je prostora veliko ... za kup krame in otrok skratka dovolj. Le sidrišča isofix so postavljena nerodno in jih je pretežko doseči.

Manj mi je všeč voznikovo okolje, spredaj odlagališč skorajda ni, kar je precej nenavadno glede na vrsto avtomobila. Odlagalno mesto med sedežema je povsem neuporabno, ker nima dovolj velikih robov in stvari med vožnjo padajo iz njega, drugje pa prostorčkov za odlaganje sploh ni. Plastika na armaturni plošči je trda in nakazuje, da je to v osnovi delovno vozilo, podobna je seveda tudi pri tekmecih, a vseeno malce bolj prijetna. Tudi potovalni računalnik je predpotopen, zaslon dokaj majhen, pač, okolje je v kakšnem tekmecu bolj prijetno. Je pa prestavna ročica zelo prijetno blizu rok in menjalnik je tudi dovolj natančen. Testni doblo je imel povsem osnovno opremo, zato ni bilo niti senzorja za dež ali tempomata, volan je bil plastičen ... notranjost ni posebej navdušila, ampak lahko vse rešite z več opreme.

Pri takšnih avtomobilih naj vam bo pomembna predvsem uporabnost in na tem področju dobloju ne morem dosti zameriti.

Pri takšnih avtomobilih naj vam bo pomembna predvsem uporabnost in na tem področju dobloju ne morem kaj dosti zameriti; vozne lastnosti naj bodo postranskega pomena. Vseeno dodajam, da se precej lepo pelje, ker je malo bolj čvrst, zato se ne nagiba preveč, občutek na volanu je za razred avtomobila dokaj dober. Skoraj pozabiš, da sediš v takšni 'kočiji'. Seveda zaradi tega kakšno grbino pogoltne malce bolj grobo, a ni prehudo.

1,6-litrski multijet II ponuja 88 kilovatov moči in je dejansko najzmogljivejši v ponudbi. Dovolj moči ima in se mi zdi dober, tudi lepo zvezno potegne, ni preglasen, na testu pa je porabil okoli 7 litrov na 100 km. Bi rekel, da je motor ena od svetlih točk avtomobila, poleg voznih lastnosti. Če bi bila notranjost še malce bolj uglajena, bi bil doblo bistveno bolj prijeten.

Na ceniku boste takšen doblo z opremo city našli za 15.990 EUR, bi pa sam priporočil bogatejši paket opreme, ker bo potem tudi znotraj bolj zanimiv, ta me ni dovolj prepričal. Pri ostalih različicah ponujajo celo popuste, zaradi katerih je razlika v primerjavi s tem na koncu zelo majhna. V vsakem primeru pa boste za dovolj ugoden znesek dobili veliko uporabnega prostora.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki fiat doblo panorama 1.6 multijet II 16v city
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1598
moč v kW (KM) pri vrt./min 88 (120) pri 3.750
največji navor v Nm pri vrt./min 320 pri 1.750
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4406 x 1832 x 1895
medosna razdalja v mm 2755
prtljažnik v litrih 790
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1505 (530)
največja hitrost v km/h 176
pospešek 0-100 km/h v s 13,4
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,4/4,3/4,7
poraba na testu v l/100 km 7,9
cena osnovnega vozila v EUR 15.190
cena testnega vozila v EUR 15.990
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 17.200

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 15. 1. 2025
Januar 2025
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |