Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Križana pot

Renault scenic Xmod TCe 130 energy Bose edition

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Eden najbolj priljubljenih enoprostornikov, tudi pri nas, je že drugič osvežen in ravno pri tej različici Xmod ta svežina najbolj pride do izraza. Sicer želi biti podoben modernim križancem in SUV-jem, ampak ima z njimi zelo malo skupnega. Morda le malo višje sedenje in plastične obrobe.
Križana pot
Foto: Gašper Miš
14. 2. 2014 ob 7:25
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

zanimiva popestritev izgleda v razredu enoprostornikov
bogata oprema za vso družino
kljub majhni prostornini se zdi agregat dovolj zmogljiv
prilagodljivost notranjosti je še vedno med boljšimi
vožnja je še vedno dovolj udobna
malo povečana oddaljenost od tal za slabše podlage
previsoka cena
zunanjost zbudi apetite po štirikolesnem pogonu, ki ni na voljo
serijsko so na voljo samo pnevmatike M+S
z mesta se zaradi majhne prostornine agregata ne premakne odločno
poraba ni tako majhna kot bi pričakovali glede na prostornino motorja
3,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4 (13 glasov)
video test renault scenic Xmod TCe 130 energy Bose edition
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Zato je verjetno tudi jasno, da se ne bo vozil po terenu. V bistvu je prav škoda, se spomnim, ko smo na naši strani objavili prve vohunske fotografije tega avtomobila, še preden je uradno pripeljal na ceste, in ugibali, če Renault spet obuja serijo RX4 s štirikolesnim pogonom, ki pa bi bila malo bolj terenska. No, tukaj ostaja le sprednji pogon, za slabše podlage pa vas bodo pri Renaultu napotili do koleosa.

Zato pa je scenic za tiste, ki obožujete in seveda potrebujete prilagodljiv prostor. Sedeže lahko zlagate, dajete ven, notri zbašete še kako veliko prtljage, ob vsem skupaj pa je tudi vožnja spodobna. Pnevmatike so samo M+S pri takšni 'križani' različici Xmod, da bi se bolje znašel na vseh vrstah podlage, kar seveda pomeni slabši kompromis za tiste, ki se vozite le po urejenih cestah. No, če le zapeljete občasno tudi na makadam, vas bo razveselilo, da je oddaljenost od tal v tem primeru za centimeter večja od običajne različice, hkrati pa ima še sistem 'extended grip', ki malo izboljša delovanje elektronike, ampak v praksi ne izniči nesposobnosti voznika. Pomembno je, da je lega na cesti še vedno zanesljiva, da je vožnja dovolj udobna za družinsko rabo in da se voznik dovolj dobro počuti za volanom, čeprav je sama namestitev za položnim volanskim obročem še vedno zelo 'enoprostorniška'.

Morda je še največja novost pri novem oziroma prenovljenem scenicu bencinski motor. Samo 1,2 litra delovne prostornine ima v tem primeru in kar 96 kilovatov, to je 130 'konjev'. Da se premakne z mesta, kar traja, ker je motor pač majhen, turbina pa še spi, potem, ko se dobro zavrti, pa lepo potegne in še dokaj tih je. Zelo tipičen primer 'downsizinga'. Poraba sicer ni ekstremno majhna, na testu se je gibala med 7 in 8 litri na 100 kilometrov, kar pa je še vedno sprejemljivo. Dizelski motor izberite samo tisti, ki se vozite res veliko, ker je precej dražji.

Tudi takšen scenic ni poceni, stane preko 25 tisoč evrov, kar se mi zdi preveč, kljub temu da ima zelo bogato opremo, tudi serijska strešna nosilca. Za ta denar bi bil lahko še malo bolj kvalitetno izdelan, ker se je že na testu občasno slišal kakšen čriček v kabini pa še ni imel veliko kilometrov za sabo. Sicer pa se mu leta, ker je ta generacija res že dolgo na trgu, sploh ne poznajo. Še vedno je dober družinski avtomobil.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki renault scenic Xmod TCe 130 energy Bose edition
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1149
moč v kW (KM) pri vrt./min 96 (130) pri 5.500
največji navor v Nm pri vrt./min 205 pri 2.000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4372 x 1845 x 1656
medosna razdalja v mm 2704
prtljažnik v litrih 437
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1424 (544)
največja hitrost v km/h 190
pospešek 0-100 km/h v s 11,4
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,4
poraba na testu v l/100 km 7,1
cena osnovnega vozila v EUR 17.730
cena testnega vozila v EUR 23.980
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 24.790

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 10. 11. 2024
November 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
04050607080910
11121314151617
18192021222324
25262728293001

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |