Pri Jaguarju so svojemu F-pace namenili že kar nekaj posodobitev, tokrat pa so se lotili priključnohibridnega pogonskega sklopa, s katerim bo F-pace še bolj zanimiv tistim, ki želijo takšen avtomobil.
Jaguar F-pace P400e s priključnohibridnim pogonskim sklopom je doslej premogel baterijo, ki je pospravila 17,1 kWh elektrike, poslej pa bo mogoče vanjo spraviti 19,2 kWh elektrike. To je seveda dobra novica za vse, ki radi takšne avtomobile vozijo na elektriko, z elektroni pa bo poslej mogoče prevoziti že do 65 kilometrov (WLTP). Pogonski sklop še vedno združuje 2,0-litrski turbobencinski motor in elektromotor z močjo 105 kW (143 KM), sistemske moči pa je za kar 297 kW (404 KM) in 640 Nm navora. Vgrajeni polnilnik za baterijo ima sicer moč 'samo' 7kW, zaradi česar se lahko baterija do 100 % napolni v slabih treh urah, podprto pa je tudi hitro polnjenje pri enosmernem toku z močjo 35 kW, zaradi česar se lahko baterija do 80 % napolni v 'samo' 30 minutah. Takšen vstopni priključni hibrid bo stal okoli 67 tisoč evrov, do 100 km/h pa se bo pognal v 5,3 sekunde.
Poleg tega je F-pace še vedno na voljo z 2,0-litrskim turbodizelskim motorjem z močjo 120 kW (163 KM), 150 kW (204 KM) ali 221 kW (300 KM). 2,0-litrski turbobencinski motor sicer proizvede 184 kW (250 KM), 250 kW (340 KM) oziroma 297 kW (400 KM) moči, različica SVR z motorjem V8 pa še vedno premore 405 kW (550 KM) moči in se do 100 km/h požene v 4,0 sekunde in doseže hitrost 286 km/h.