Honda civic type R je ponekod že naprodaj za najmanj 63.000 evrov, ponaša pa se z povečano močjo in bolj prefinjeno notranjostjo. Prvi primerki bodo v garažah lastnikov že januarja prihodnje leto.
Najnovejša izdaja honde civic type R se še vedno zanaša na sprednji pogon in ročni menjalnik. Pod pokrovom je enak motor kot poprej, torej 2,0-litrski turbobencinski štirivaljnik, ki pa v tokratni izdaji proizvede že 242 kW (329 KM) moči in 420 Nm navora. Predstavitev tokratne izdaje sovpada s 25. obletnico prve izdaje modela civic type R in 50. obletnice modela civic, zato je bilo logično, da morajo narediti nekaj posebnega. Za povečano moč motorja je kriv nov turbopolnilnik v kompaktnejši obliki, ki premore drugačne lopatice, ki zagotavljajo boljši pretok zraka in posledično povečano moč. Tudi zato se lahko novi civic type R do 100 km/h požene 0,3 sekunde hitreje kot poprej, v vsega 5,4 sekunde, poleg tega pa lahko zdaj doseže hitrost 275 km/h (5 km/h več kot poprej).
Moč se torej še vedno prenaša samo na sprednji kolesi preko ročnega menjalnika s šestimi stopnjami, ki premore novo ročico in še bolj športno zašiljen način prestavljanja, takisto je spredaj na voljo mehanska delna zapora diferenciala. Menjalnik premore tudi funkcijo samodejnega prilagajanja vrtljajev motorja ob prestavljanju navzdol, za povečano stabilnost pa so spremenili tudi vzmetenje. Honda civic type R se je v novi generaciji že izkazala, saj je na dirkališču v Suzuki postavila rekord za vozila s sprednjim pogonom, saj je krog prevozila v času 2 minuti in 23,12 sekunbde. Tako kot poprejšnji model pa bo tudi aktualen skušal pomesti s konkurenco na dirkališču Nürburgring.
Oblikovno ima novi civic type R bolj čiste linije, zato marsikdo reče, da ga zdaj lažje pogleda, čeprav se seveda še vedno najdejo tudi agresivni dodatki, ki takemu avtomobilu pristojijo in opozarjajo, da gre za pošteno pošast. Na zadku lahko vidimo nov difuzor in, tako kot poprej, tri izpušne cevi, le da je tokrat za razliko od prej sredinska cev večja od stranskih. Spredaj seveda ne manjkajo usmerjevalnik zraka in povečani dovodi zraka, ob straneh še zajetnejši stranski pragovi in v osnovi 19-palčna platišča s športnimi pnevmatikami, za katerimi se skriva športni zavorni sistem Brembo.
Novi type R se ponaša z minimalistično notranjostjo, ki premore številne zanimive in športne elemente, seveda pa sta sedeža športno ozka in oblečena v semiš, ki se lahko pomakneta tudi nižje kot v pretekli generaciji. Veliko je rdečih šivov in tudi volan je oblečen v sedež, na armaturni plošči pa je še posebna plaketa z oznako proizvodne številke. Voznikom je na voljo prilagajanje karakteristik motorja, krmilnega mehanizma, prilagodljivih blažilnikov in zvoka motorja preko programov vožnje comfort, sport, +R in individual, seveda pa je na voljo tudi športni zbiralnik in prikazovalnik vseh pomembnih informacij med polnim priganjanjem.
Civic type R bo na voljo v sivi, črni, modri, rdeči in beli barvi, ko zgodaj prihodnje leto pripelje na naše ceste. Vstopni model bo stal okoli 43.000 EUR.