Romunska Dacia doživlja svojevrsten preporod. Ne samo, da jim prodaja vztrajno raste, nedavno so spremenili svojo uradno podobo in malenkostno tudi podobo svojih avtomobilov. V Parizu pa so šli še korak dlje, saj so predstavili koncept manifesto, ki napoveduje zelo zanimivo prihodnost za cenovno ugodno znamko avtomobilov. Dvosedežni terenski buggy sicer ne bodo nikoli začeli serijsko izdelovati, bomo pa verjetno nekaj elementov videli na naslednjih novih avtomobilih, med drugim na modelu duster, ki bo v tretji generaciji na cestah pristal leta 2024, bister SUV pa leto kasneje. Manifesto tudi izpolnjuje tri ključne komponente, ki jih bodo deležni prihodnji modeli – biti potreben a dobro izgledati, biti robusten in hkrati prijeten, ter biti ekološki in pameten.
Ker manifesto nima vetrobranskega stekla, sta lahko potnika bliže naravi, kljub temu pa zagotavlja dovolj napredne tehnologije, da so lahko potniki še vedno z vsem na tekočem tudi na najbolj odročnih mestih. V prihodnosti bomo lahko videli evolucijo multimedijskih sistemov, ki za delovanje uporabljajo moč voznikovega pametnega telefona, kar je po eni strani vpliva na povečano varnost. Aplikacijo 'Dacia media control' so nadgradili, da lahko spremlja osredotočenost voznika in lahko prejema podatke o zdravju ali ročno ali preko pametnih naprav, kot so pametne ure.
S konceptom debitira tudi pametni sistem pritrjevanja YouClip, ki omogoča, da se na armaturno ploščo varno pritrdijo različni moduli in dodatki, ki so vozniku in sovozniku vedno na dosegu roke. Vsesplošna uporabnost se kaže tudi s snemljivo LED lučjo spredaj, ki se lahko uporablja tudi kot svetilka, takisto je na voljo snemljiva baterija, ki pogoltne 2,2 kWh elektrike in lahko napaja naprave tam, kjer sicer ni elektrike. Notranjost lahko operete z visokotlačnim čistilcem, če pred tem snamete s sedežev prevleke, ki lahko duplirajo kot spalne vreče.
Veliko zunanjosti je narejene iz barvnih plastik, ki jih ni potrebno ponovno barvati, vse skupaj pa se imenuje Starkle. Slednji uporablja 20 odstotkov recikliranega prolipropilena, material pa so razvili in zaščitili pri Dacii. Baje bomo takšen material videli tudi v prihodnjih avtomobilih znamke, vsekakor pa vse več naravnih materialov, tako kot so v manifestu pluta in armaturna plošča iz reciklirane gume. Prihodnost bo očitno še zelo zanimiva.