Dandanes se sprašujemo, zakaj se nekateri proizvajalci odločajo za vgradnjo prešibkih polnilnikov v avtomobile, saj bi že moral biti standard vsaj 11 kilovatov, če ne celo 22, za polnjenje baterije preko izmeničnega toka. Suzuki across bo odslej imel zmogljivejši polnilnik z močjo 6 kW, s čimer se bo baterijski sklop, ki pogoltne 18,1 kWh elektrike, lahko napolnil v 2 urah in 45 minutah, torej polovico hitreje kot poprej. Ker gre za avtomobil, ki lahko kar nekaj kilometrov prevozi na elektriko, je logično, da so nanj zdaj namestili bolj varčne LED meglenke spredaj, takisto so za osvetljevanje notranjosti zadolžene LED diode, USB vhode tipa A pa so nadomestili novejši tipa C. Drugih novosti ni, saj avtomobil še vedno ostaja sodoben in varčen, z dovolj prostora v notranjosti in 490-litrskim prtljažnikom. Priključnohibridni pogonski sklop z dvema elektromotorjema proizvede 225 kW (306 KM) moči in 270 Nm navora, vstopni model pa vas bo olajšal za 51.870 EUR.