Ravno zato so se pri Contiju domislili tehnologije ContiPressureCheck, ki pašejo na vsako tovorno gumo. Vanjo se vgradi poseben senzor, ki neprestano meri tlak in temperaturo. Na enem vozilu je lahko največ 24 senzorjev, potem pa je še sprejemna enota, lahko še dodaten sprejemnik, da bo signal res vedno prišel do zaslona v kabini. Sistem je lahko povezan še s telematiko vozila, da tudi nadzornik sproti vidi, kaj se dogaja.
Pri avtih imamo sisteme za nadzor tlaka že od 80ih let, prvi na svetu ga je imel ravno porsche 959, ki sem ga takole vozil nekaj časa nazaj. Mimogrede, ste vedeli, da ima guma pri kamionu tlak 9 barov ?! No, zdaj veste, zakaj je nadzor tlaka še toliko bolj pomemben.
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!