The power of choice je Peugeotov slogan, s katerim želijo povedat, da ima novi 308 na voljo toliko različnih motornih kombinacij, da bo za vsakogar kakšna ustrezna.
Predstavljajte si polico s čokolado v veliki trgovini, ponudbe toliko, da boste nedvomno našli takšno, ki vam bo res všeč. Peugeot 308, ki smo ga vozili, je premogel precej klasični 1,2-litrski trivaljni turbobencinski stroj. Nič novega, boste rekli, in res je, ampak v tem primeru niti ne vidimo potrebe po izboljšavah, ker je motor dober. Ta bo za tiste, ki ste manj zahtevni in manj futuristično naravnani, ponuja pa malo manj kot 100 kilovatov moči oziroma 130 ’konjičkov’, trije valji 'pojejo' malo drugače od štirih, ampak niti glasen ni, ker je očitno avtomobil bolje zvočno zatesnjen od prejšnjega in zvok nič ne moti. Pospeševanje je tudi dovolj suvereno, čeprav gre v bistvu za osnovni motor. Seveda ima osnovni motor še malo manj moči, ampak tudi pri skoraj osnovnem ne boste razočarani, je dovolj fin. Če res vztrajate pri dizlih, čeprav zanje v teh avtih sploh ne vidimo potrebe, ni panike, 308 je na voljo tudi z 1,5-litrskim ’130-konjskim’ dizlom v nosu.
Bolj napreden je hibridni pogon, pravzaprav dva. Osnovni ima 'le' 132 kilovatov moči, kar je precejšnjih 180 ’konjev’, močnejši pa kar 225 ’konjev’, toliko, kot kakšno generacijo nazaj 'hot hatchi', torej najbolj nabrite kombilimuzine. Samo da v tem primeru ni poraba konstantno preko 10 litrov, ker je to hibrid in je lahko čisto majhna, če ga boste pridno polnili. Baterija lahko shrani 12,4 kWh energije in bo dovolj za kakšnih 50 tihih kilometrov, ostalo pa naprej na bencin. Ja, motorjev je toliko, da bo vsak našel pravega zase. Razen, če želite parni stroj, ker imate doma premog, tega žal ni in ne bo.
Peugeot 308 ima toliko asistenčnih sistemov, da 308 obvlada avtonomno vožnjo druge stopnje. To sicer ne pomeni, da lahko za volanom spite, vseeno pa 308 zna sam skrbeti za vrtenje volana in nadzorovanje stopalk. Pomeni, da zmore sam zavirat in pospeševat in tudi pomagat obrnit volan v pravo smer, ali pa vam otežit obračanje, če bo sistem zaznal, da gre najbrž za nenamerni obrat. Ko boste na primer brez smernika želeli menjati pas na avtocesti, bo volan avtomobil usmeril nazaj na trenutni vozni pas. Sicer pa je asistenčnih sistemov ogromno, seznam je res dolg, skupaj pa so jih poimenovali Techno Spirit. In vmes je še Drive Assist 2.0, ki skrbi za drugo stopnjo avtonomne vožnje.