Zlato povprečje
Ford mondeo karavan 2,0 TDCi titanium
Seveda je tudi njega doletela vizualna preobrazba, kupci prenovljenih modelov se kajpak morajo pokazati, mora se vedeti, da vozijo najnovejšo stvaritev, a to ni najbolj pomemben element te prenove. Če se vseeno za trenutek ustavim najprej pri vizualnih spremembah - mondeo je dobil led diode, ki so dandanes tako popularne, malce so mu spremenili še odbijača in okoli vrat namenili kromirane obrobe - zaradi česar že takoj deluje bolj športno. Kar je pravzaprav dobrodošlo, saj se v duhu znamke tako tudi pelje.
Notranjost v večini ostaja enaka, le sedežne prevleke so drugačne, a tega najbrž ne boste opazili, spremenili pa so tudi merilnike. Okolje je bilo že prej prijetno in takšno ostaja tudi po prenovi. Sedi se v redu, prav tako je dobra tudi preglednost. Pravzaprav v okviru voznikovega delovnega okolja moti le še vedno pretanek volan, ki je po mojem mnenju ena redkih šibkih točk avtomobila. Zlasti, ker je mondeo vozniško dober avtomobil, debelejši volan enostavno manjka.
Ena od vrlin tega avtomobila seveda ostaja prostornost. Na zadnji klopi pripomb ne bodo imeli niti košarkarji Uniona Olimpije in prav nobene ne bodo imeli v zvezi s prostornino prtljažnika. Ta je eden največjih v segmentu, predvsem pa je zaradi dokaj ravnih robov tudi med najbolj praktičnimi. Hladilnik, kolo ali kaj podobnega, vse to bo šlo vanj brez kakršnihkoli težav. Le kakovost izdelave celotne notranjosti na trenutke šepa, je boljša kot včasih, a sem ter tja boste še vedno slišali kakšnega črička preveč.
Pa tehnične spremembe kot sta opozorilnik pred nenamerno menjavo pasu in radarski tempomat? Vse to in še kaj je po prenovi v mondeu na voljo, a testni avtomobil z nobenim od omenjenih sistemov ni bil oborožen, zato o njih kdaj drugič. Lahko pa pohvalim biksenonske žaromete, ki res odlično svetijo.
Vozne lastnosti ostajajo enake in še vedno na zelo visokem nivoju. Ford pač ne more iz svoje kože in prav je tako, saj zato mondeo ostaja zelo dinamično naravnan avtomobil, obenem pa ni tako trd, da bi poskakovali na vsaki luknji. Trši je seveda od nekaterih k udobju naravnanih tekmecev, a marsikdaj zaradi tega celo prijetnejši v vožnji, saj se manj nagiba. Dvolitrski motor poznamo in je dober. Ni posebej živahen in niti posebej varčen ne, a po drugi strani tudi ne anemičen oziroma požrešen. Nekakšno zlato povprečje skratka. Porabi okoli sedem litrov, do stotice pa pospeši v dobrih desetih sekundah. Povsem spodobno.
Vas pa zna pozitivno presenetiti cena. Takšen mondeo z opremo titanium vas bo stal okoli 29 tisočakov. Preden si boste priborili še nekaj popusta.
tehnični podatki | ford mondeo karavan 2,0 TDCi titanium |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1997 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 103 (140) pri 3.750 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 320 od 1.750 do 2.750 |
menjalnik | ročni, šeststopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4840 x 1885 x 1510 |
medosna razdalja v mm | 2850 |
prtljažnik v litrih | 550 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1505 (675) |
največja hitrost v km/h | 205 |
pospešek 0-100 km/h v s | 9,8 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 6,4/4,6/5,3 |
poraba na testu v l/100 km | 7,4 |
cena osnovnega vozila v EUR | 20.840 |
cena testnega vozila v EUR | 29.480 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 30.260 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!