Volvo XC90 tudi v drugi generaciji sledi oblikovalskemu jeziku znamke, zato so poteze prve generacije hitro prepoznavne. Nova maska vozila in nova žarometa, ki sta v LED-tehnologiji na voljo z drugim paketom opreme, sta tako še najbolj markantna elementa nove zunanje podobe. V središču notranjosti, kjer prevladuje prestiž, je nameščen 12-palčni zaslon, občutljiv na dotik, s sistemom sensus, za katerega pravijo, da je v tem trenutku najsodobnejši na trgu. 1400-vatni zvočni sistem znamke Bowers & Wilkins, štiripodročna klimatska naprava in masaža sedežev so le nekateri elementi, ki izkušnjo z novincem dvigujejo na popolnoma novo raven. Na prvo mesto je postavljena varnost, s številnimi novimi varnostnimi sistemi pa si Volvo močno prizadeva, da do leta 2020 v njihovih vozilih ne bo več prišlo do težkih poškodb in smrtnih žrtev.
XC90 je nastal na novi modularni platformi SPA ('Scalable Product Arhitecture'), kar med drugim pomeni, da je v primerjavi s predhodnikom v povprečju za 125 kilogramov lažji. Kupcem sta tako na voljo samo prisilno polnjeni štirivaljni motorni različici drive-e z dvema litroma delovne prostornine. 165 kilovatov (225 KM) moči in 470 Nm navora razvije dizelska različica D5, 235 kilovatov (320 KM) moči in 400 Nm navora pa ponuja bencinska različica z oznako T6. Ta je na voljo tudi v povezavi s 65-kilovatnim elektromotorjem v priključni hibridni različici T8 z 298 kilovati in 670 Nm sistemske moči. T8 lahko samo s pomočjo elektrike prevozi približno 40 kilometrov, tako kot vsi predstavniki ponudbe pa je na voljo v povezavi s štirikolesnim pogonom in 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom geartronic. Posebnost predstavlja prestavna ročica iz kristalnega stekla priznane steklarne Orrefors. V prihodnjih mesecih pričakujemo še prihod dizelske različice D4 s 140 kilovati (188 KM) moči in 400 Nm navora ter bencinsko različico T5 s 186 kilovati (250 KM) moči in 350 Nm navora.
Novinec je na voljo v pet- in sedemsedežni konfiguraciji s štirimi paketi opreme: kinetic, momentum, inscription in športno naravnani R-design. Ker paketa kinetic pri nas še ni na voljo, je najcenejši petsedežni D5 AWD A s paketom momentum (69.558 EUR), piko na i pa predstavlja priključna hibridna različica T8 AWD A s paketom inscription (93.797 EUR). S tem paketom je opremljen tudi XC90 na fotografijah, pod motornim pokrovom pa je prostor namenjen dizelski različici D5, ki bo pri nas najbolj priljubljena. Kot zanimivost: v predprodaji so že prepričali osem kupcev, prav vsi pa so posegli po dizelski različici.
Cene:
volvo XC90 D5 AWD A momentum, 5 sedežev (165 kW) – 69.558 EUR
volvo XC90 D5 AWD A momentum, 5+2 sedeža (165 kW) – 71.228 EUR
volvo XC90 D5 AWD A inscription, 5 sedežev (165 kW) – 76.351 EUR
volvo XC90 D5 AWD A R-design, 5 sedežev (165 kW) – 76.573 EUR
volvo XC90 D5 AWD A inscription, 5+2 sedeža (165 kW) – 78.021 EUR
volvo XC90 T6 AWD A momentum, 5+2 sedeža (235 kW) – 79.873 EUR
volvo XC90 T6 AWD A inscription, 5 sedežev (235 kW) – 85.140 EUR
volvo XC90 T6 AWD A R-design, 5 sedežev (235 kW) – 85.369 EUR
volvo XC90 T8 AWD A inscription, 5+2 sedeža (298 kW) – 93.585 EUR
volvo XC90 T8 AWD A inscription, 5+2 sedeža (298 kW) – 93.797 EUR