Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Terenec za asfalt

Audi Q5 2.0 TDI quattro

Avtor prispevka: Anže Jereb
Tehnični podatki za audija Q5 pravijo, da ima stalni štirikolesni pogon, da je od tal oddaljen za dvajset centimetrov in da zmore bresti skozi pol metra globoko vodo. Pravi terenec torej, pa čeprav lastniki teh njegovih vrlin praktično nikoli ne bodo preizkušali.
Terenec za asfalt
Foto: Anže Jereb
28. 9. 2010 ob 20:00
Komentarjev: 0

Sicer pa, kdo bi se želel voziti po zahtevnih brezpotjih s športnim terencem za zajetnih petdeset tisoč evrov, kljub temu da gre pri tej ceni zgolj za različico z najšibkejšim motorjem in ne prav dolgim spiskom dodatne opreme. Lastniki ga bodo uporabili kvečjemu zato, da se bodo brez težav po kolovozu pripeljali do svojega vikenda.

Pri Audiju so seveda upoštevali, da se bodo ljudje s Q5 prevažali zgolj po urejenih podlagah, zato je celotno podvozje prilagojeno temu. Vozne lastnosti so zelo dobre, seveda če upoštevamo, da je Q5 precej visok in težak avtomobil. A končni rezultat moramo pohvaliti, saj je to eden bolje vodljivih avtomobilov v svojem segmentu. Ne le vzmetenje in podvozje, tudi krmilni mehanizem pri hitrejši vožnji navdaja z dobrim občutkom.

Recept za notranjost so vzeli kar iz večjega Q7. Materiali so namreč tudi tukaj kakovostni, predvsem pa je odlična sama izdelava. Ne glede na podlago škripanja in čričkov v tem avtomobilu ne boste slišali. Višja oddaljenost od tal poskrbi za boljšo preglednost, skoraj povsem limuzinski položaj za volanom močno spominja na tistega iz A4 in zagotavlja, da je vožnja neutrudljiva in prijetna. Pohvaliti moramo odlična prednja sedeža, nasploh se v tem avtomobilu povsod sedi zelo dobro, tudi zadaj. Je pa glede na mere avtomobila s 540 litri prostornine prtljažni prostor manjši od pričakovanj. Pa premium počutje? No, to je pogojeno predvsem z debelino vaše denarnice.

Za dvolitrskega dizla s 105-imi kilovati ne bomo rekli, da je prešibak, ker ni. Je pa z njim v nosu Q5 vsekakor manj suveren kot enako motoriziran audi A4, pravzaprav tudi manj suveren od nekaterih manj premium tekmecev, kot so denimo ford kuga, toyota RAV4 ali honda CR-V. Dodatna teža in stalni štirikolesni pogon pač vzameta svoj delež. Zahtevni zato vsekakor izberite močnejšo izvedbo enakega motorja s 170 konji. Pa poraba? Na našem testu je znašala nekaj več kot sedem litrov, kar je vsekakor zelo dober rezultat, opazno večja ne bo niti v povezavi z omenjenim močnejšim agregatom.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki Audi Q5 2,0 TDI quattro
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1968
moč v kW (KM) pri vrt./min 105 (143) pri 4200
največji navor v Nm pri vrt./min 320 pri 1750-2500
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4629 x 1880 x 1653
medosna razdalja v mm 2807
prtljažnik v litrih 540
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1745 (610)
največja hitrost v km/h 190
pospešek 0-100 km/h v s 11,4
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,1/5,6/6,5
poraba na testu v l/100 km 7,1
cena osnovnega vozila v EUR 38.600
cena testnega vozila v EUR 41.707
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 50.059

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 8. 9. 2024
September 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |