Deteljica po italijansko
Alfa romeo giulietta quadrifoglio verde
![Deteljica po italijansko](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-large/667x400/middlexcenter/100/12681003473699092.jpg)
![](/application/volan/upload/vimeo/29525323.jpg)
Druga štorija je notranjost. Lahko bi rekel, da je tu novega še preveč. Alfa, kot jo nismo vajeni. Zelo všečen kokpit, ki ni nič več kupejevsko usmerjen, pač pa čisti avantgardni izdelek. T-oblika armature je pri alfi nova, detajli na njej še bolj. Sicer je na grobo precej v sorodu z bravom ali delto, ampak je unikatna. Tu razen cenenih puntovih stikal na volanskem obroču prija očem in počutju prav vse: od gumbov klimatizacije, prečne vrste letalskih stikal in integriranega radijskega sprejemnika na sredinski konzoli, skritih zračnih rež, aluminijaste prestavne ročice ter rdečih šivov, ki krasijo spoje volanskega usnja do obrobe manšete menjalnika ter seveda usnja na sedežih. Črnina površin, ki odseva v vsaj desetih različnih barvnih tonih in leskih, tudi na strešni tapiseriji, ustvarja občutek imenitnosti.
Športno, skoraj malce pretrdo podvozje skrbi, da tudi v tem primeru giuliette zlepa ne boste izmaknili iz začrtanih tirov, obenem pa blesti z dobro vodljivostjo. A je pri hitri vožnji vseeno precej zahtevna, nos vozila rad zrdsne naravnost, na volanu je čutiti tudi veliko navora, zato ga je potrebno močneje prijeti.
Dirkalne zavore pa nudijo vedno hitro in brezkompromisno ustavljanje. Giulietta zna biti preklemansko hitra in tu kompromisov ni. Za krotenje v slabih voznih razmerah vam bo ostal na razpolago režim A, ki bo namesto voznika nežno upravljal z razpoložljivim navorom za najoptimalnejše pogoje vožnje. Nekaj, kar alfistov ne bo razveselilo, je žeja tako motorizirane giuiliette. V povprečju okoli 11, pri priganjanju pa preko 15 litrov bencina na 100 prevoženih kilometrov je podatek, ki ga gre ob nakupu spregledati, ali bolje, zamolčati.
tehnični podatki | Alfa Romeo giulietta 1750 TBi 16v quadrifoglio verde |
vrsta motorja | turbobencinski, štirivaljni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1742 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 173 (235) pri 5500 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 340 pri 1900 |
menjalnik | ročni, šeststopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4351 x 1798 x 1465 |
medosna razdalja v mm | 2634 |
prtljažnik v litrih | 350 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1395 (500) |
največja hitrost v km/h | 242 |
pospešek 0-100 km/h v s | 6,8 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 10,8/5,8/7,6 |
poraba na testu v l/100 km | 11,4 |
cena osnovnega vozila v EUR | 19.390 |
cena testnega vozila v EUR | 25.990 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 28.714 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 |
08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/23360078409314156.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/25266248267143964.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/45503486599773168.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/57652728911489248.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/11863858997821808.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/58000140078365800.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/37341193063184616.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/14532345766201616.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/64311343710869552.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/68415086390450600.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/50697362748906016.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/36772069707512856.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/94538445957005024.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/13392323069274426.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/92412502877414224.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/88917939038947232.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/54668685607612136.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/61316186375916008.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/90133448923006656.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/35376809677109124.jpg)