Idealna za v Ženevo
Opel zafira tourer 2.0 CDTI ecoflex cosmo
Najbolj nas je navdušila širina v kabini, ker so zadaj tudi trije lahko čisto normalno sedeli eden ob drugem. Srednji sedež sicer ni udoben in je bolje, če ga zložite, da imate fina naslonjala za roke, ker sta dva majhna sedeža še v prtljažniku. Za otroke. In panoramsko vetrobransko steklo spredaj je krasno, saj smo med vožnjo mimo Mont Blanca uživali v razgledu na najvišje gore v Alpah. Uživali smo tudi v prijetni in tihi vožnji, ki jo nudi takšna zafira tourer, saj so dobro poskrbeli za zvočno izolacijo, vibracij motorja se tudi ne čuti preveč, predvsem pa je poraba na tej dolgi turi znašala 6,3 litra dizla na 100 kilometrov, kar je glede na velikost avtomobila še kar v redu. Dvolitrski dizelski motor, ki žene ople, namreč v osnovi ni tako varčen kot podobni motorji pri najhujšem konkurentu Volkswagnu pa tudi bolj robat je.
Inženirji se zato trudijo na vsak način zmanjšati notranja trenja, pomagajo pa mu še s sistemi, kot je recimo start&stop, ki izklaplja motor, ko je avtomobil pri miru. Slednji morda kakšen deciliter goriva privarčuje v mestih, zato pa jo močno poveča velika masa zafire tourer. Avtomobil namreč tehta kar 1,9 tone, kar je zelo veliko in zato imajo tudi zavore težko delo. Ob pogostem močnem zaviranju se kar hitro čuti, da prično popuščati, zato malo bolj previdno po dolgih klancih dol, ko boste polno naloženi peljali s smučanja. In tudi zato, ker je sama vožnja s tem oplom vseeno precej čvrsta, mogoče celo malo preveč za takšno družinsko vozilo, in je s tem tudi lega zelo suverena. Kar hitro gre v ovinkih, zraven je še dober občutek na volanu in zelo dober položaj za volanom, vse skupaj pa kaže, da so želeli pri Oplu narediti tudi malo dinamičen enoprostorec.
Nova zafira je ravno zaradi vseh sprememb, ki se tičejo udobja in izgleda, dobila še dodaten naziv tourer. Zato bo v ponudbi še vedno tudi stari model, novi pa ima na voljo en kup dodatne opreme, ki jo je podedoval od insignie in astre. V tem so recimo prilagodljive luči, že omenjena panoramska šipa, ergonomski sedeži, navigacijski sistem, usnje na sedežih… vse skupaj, da se voznik res čim bolje počuti. Sedenje je dovolj visoko, da vsi prijetno opazujejo okolico iz avtomobila.
Avtomobil je seveda tudi konkretno zrasel v dolžino, za kar 19 centimetrov, če sem natančen, in to se mora nekje poznati. Kot rečeno pri masi, sploh pa pri prostornosti, prtljažnik na primer meri kar 710 litrov, ki smo jih mi s pridom izkoristili za prtljago in opremo. Da je zafira tourer šla v višji rang, pove tudi cena. Takšna zaradi res bogate opreme stane več kot 34 tisoč evrov, kar ni malo. Je pa avtomobil konkreten, udoben in prostoren, s toliko predalčki, da mimogrede kaj izgubite v njem. Še najbolj šibka točka se zdi sicer dovolj zmogljiv motor, ki je pri nizkih vrtljajih kot večina Oplovih dizlov premalo prepričljiv, lahko bi bil tudi bolj varčen. Pod črto pa: mi smo se iz Ženeve z zafiro tourer vrnili zadovoljni in tudi vam bi morala ustrezati, če so vam všeč tovrstni avtomobili. Tudi za manj denarja, seveda, osnovna je na voljo že za dobrih 21 tisoč evrov.
tehnični podatki | opel zafira tourer 2.0 CDTI ecoflex cosmo |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1956 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 121 (165) pri 4.000 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 350 od 1.750 do 2.500 |
menjalnik | ročni, šeststopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4657 x 1928 x 1687 |
medosna razdalja v mm | 2760 |
prtljažnik v litrih | 710 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1843 (602) |
največja hitrost v km/h | 208 |
pospešek 0-100 km/h v s | 9,8 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 6,2/4,6/5,2 |
poraba na testu v l/100 km | 6,2 |
cena osnovnega vozila v EUR | 21.130 |
cena testnega vozila v EUR | 28.330 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 35.514 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!