Tale je celo najcenejši model giulietta, ki smo ga imeli, dobrih 22 tisoč evrov stane pa gre še vedno za odlično opremljeno različico z dokaj zmogljivim motorjem. Če je izgled precej športen, na zunanjosti napis sportiva in celo deteljica, bo marsikdo mislil, da je spredaj vsaj 200 'konjev'. Pa jih ni; 170 jih stisne iz le 1,4-litrskega turbobencinskega motorja, to je 125 kilovatov. Problem? Poraba. Pri malo bolj dinamični vožnji je takoj več kot 10 litrov, pri umirjeni pa še vedno 8, kar je preveč. Od prostorninsko majhnih motorjev pač pričakujemo, da bodo varčni, ker sicer ni smisla, da jih zamenjujemo za večje in bolj uživaške. Tudi tehnologija 'multiair', za katero pri Alfi pravijo, da je vsaj tako pomembna, kot je bila nekoč uvedba vbrizga goriva preko skupnega voda pri dizelskih motorjih, se v tem primeru ni izkazala za preveč učinkovito. Je pa motor po drugi strani motor zelo lepo odziven in niti v nizkih vrtljajih ni zaspan. Rad se tudi zavrti in če odmislimo porabo goriva, si večinoma zasluži same dobre ocene. Užitek je še vedno tu!
Seveda je povezan tudi z dobrim in hitrim ročnim menjalnikom s šestimi prestavami, ki pokvari celotno sliko le s prekratko šesto prestavo, kar pomeni, da bo ta alfa na avtocesti dokaj glasna. Spet me je s svojim delovanjem navdušil sistem DNA, ki dejansko deluje. Pri marsikaterem avtu vseh znamk tega cenovnega ranga so že dokazali, da te nastavitve praktično ne vplivajo na to, da boste isti odsek vaše priljubljene ceste odpeljali kaj hitreje, ampak da boste imeli boljši občutek. Več veselja. Tukaj se način dynamic res pozna, volanski mehanizem je v tem primeru manj podprt s servom, elektronika malo bolj skozi prste gleda na senzorje in dovoli kakšen kratek zdrs več, motor pa je še malo bolj odziven.
QV sportiva je bogat paket, ki je na voljo pri osnovni različici distinctive in stane le 1.200 evrov, alfi pa doda zatemnjena stekla, znižano podvozje, zavorne čeljusti Brembo v rdeči barvi, športne pragove in ostale bolj ali manj lepotne dodatke, ki naredijo avtomobil res atraktiven, tako da se to postavko splača obkljukati na seznamu dodatne opreme. Razen če že v osnovi s financami sežete do 'prave' QV (Quadrifoglio Verde) s 177 kW (241 KM), ki je še okoli 5 tisočakov dražja.
V giulietti po občutku ni malo prostora, štirje potniki se lahko dovolj udobno vozijo, čeprav je prtljažnik precej majhen glede na konkurenco. Ampak, v tem primeru morajo biti za vas veliko bolj pomembni izgled in živahne vozne lastnosti, morda tudi petletno jamstvo. Giulietta je s tem motorjem predvsem za tiste, ki imate radi malo bolj športno vožnjo in se ne vozite veliko, zato vas večja poraba na koncu ne bo motila in ker boste že v osnovi za zelo sprejemljivo ceno dobili precej.