Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Najprej izgled

Alfa romeo giulietta 1.4 TB multiair QV sportiva

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Dobro, da so med nami tudi avtomobili, ki najprej vse stavijo na svoj izgled in šele potem na ostalo. Alfa romeo giulietta je že takšen. Sicer smo ga že dvakrat imeli na testu in nam je bil obakrat všeč in nič drugače ni niti tokrat.
Najprej izgled
Foto: Gašper Miš
28. 2. 2014 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

izgled avtomobila je dovolj drugačen, da pritegne
dodatni paket opreme QV sportiva je obvezno doplačilo
občutek med vožnjo je dinamičen, če izberete program dynamic
motor se rad zavrti in je zelo odziven
zvok motorja je kljub majhni delovni prostornini športen
ugodna osnovna cena
poraba goriva bi morala biti manjša med umirjeno vožnjo
prtljažnik je majhen in ima visok nakladalni rob
premalo odlagalnih mest za drobnarije
potovalni računalnik bi lahko prikazoval več podatkov hkrati
šesta prestava v menjalniku je prekratka za avtocestno vožnjo
3,7
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.6 (44 glasov)
video test alfa romeo giulietta 1.4 TB multiair QV sportiva
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Tale je celo najcenejši model giulietta, ki smo ga imeli, dobrih 22 tisoč evrov stane pa gre še vedno za odlično opremljeno različico z dokaj zmogljivim motorjem. Če je izgled precej športen, na zunanjosti napis sportiva in celo deteljica, bo marsikdo mislil, da je spredaj vsaj 200 'konjev'. Pa jih ni; 170 jih stisne iz le 1,4-litrskega turbobencinskega motorja, to je 125 kilovatov. Problem? Poraba. Pri malo bolj dinamični vožnji je takoj več kot 10 litrov, pri umirjeni pa še vedno 8, kar je preveč. Od prostorninsko majhnih motorjev pač pričakujemo, da bodo varčni, ker sicer ni smisla, da jih zamenjujemo za večje in bolj uživaške. Tudi tehnologija 'multiair', za katero pri Alfi pravijo, da je vsaj tako pomembna, kot je bila nekoč uvedba vbrizga goriva preko skupnega voda pri dizelskih motorjih, se v tem primeru ni izkazala za preveč učinkovito. Je pa motor po drugi strani motor zelo lepo odziven in niti v nizkih vrtljajih ni zaspan. Rad se tudi zavrti in če odmislimo porabo goriva, si večinoma zasluži same dobre ocene. Užitek je še vedno tu!

Seveda je povezan tudi z dobrim in hitrim ročnim menjalnikom s šestimi prestavami, ki pokvari celotno sliko le s prekratko šesto prestavo, kar pomeni, da bo ta alfa na avtocesti dokaj glasna. Spet me je s svojim delovanjem navdušil sistem DNA, ki dejansko deluje. Pri marsikaterem avtu vseh znamk tega cenovnega ranga so že dokazali, da te nastavitve praktično ne vplivajo na to, da boste isti odsek vaše priljubljene ceste odpeljali kaj hitreje, ampak da boste imeli boljši občutek. Več veselja. Tukaj se način dynamic res pozna, volanski mehanizem je v tem primeru manj podprt s servom, elektronika malo bolj skozi prste gleda na senzorje in dovoli kakšen kratek zdrs več, motor pa je še malo bolj odziven.


QV sportiva je bogat paket, ki je na voljo pri osnovni različici distinctive in stane le 1.200 evrov, alfi pa doda zatemnjena stekla, znižano podvozje, zavorne čeljusti Brembo v rdeči barvi, športne pragove in ostale bolj ali manj lepotne dodatke, ki naredijo avtomobil res atraktiven, tako da se to postavko splača obkljukati na seznamu dodatne opreme. Razen če že v osnovi s financami sežete do 'prave' QV (Quadrifoglio Verde) s 177 kW (241 KM), ki je še okoli 5 tisočakov dražja.

V giulietti po občutku ni malo prostora, štirje potniki se lahko dovolj udobno vozijo, čeprav je prtljažnik precej majhen glede na konkurenco. Ampak, v tem primeru morajo biti za vas veliko bolj pomembni izgled in živahne vozne lastnosti, morda tudi petletno jamstvo. Giulietta je s tem motorjem predvsem za tiste, ki imate radi malo bolj športno vožnjo in se ne vozite veliko, zato vas večja poraba na koncu ne bo motila in ker boste že v osnovi za zelo sprejemljivo ceno dobili precej.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki alfa romeo giulietta 1.4 TB multiair distinctive QV sportiva
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1368
moč v kW (KM) pri vrt./min 125 (170) pri 5.500
največji navor v Nm pri vrt./min 250 pri 2.500
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4351 x 1798 x 1465
medosna razdalja v mm 2634
prtljažnik v litrih 350
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1355
največja hitrost v km/h 218
pospešek 0-100 km/h v s 7,8
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,8/4,6/5,8
poraba na testu v l/100 km 10,0
cena osnovnega vozila v EUR 15.950
cena testnega vozila v EUR 19.400
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 22.320

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 11. 12. 2024
December 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |