Znamka Cupra, ki bo kriva za splovitev številnih hitrih modelov, letos obhaja svojo tretjo obletnico in prvi samostojni model znamke je ravno formentor. Na testu imamo (trenutno) najhitrejšo različico.
Cupra formentor je višje nasajen avtomobil, ki s terenskimi vrlinami nima sicer nič skupnega, je pa bolj oddaljen od tal ravno zato, ker si kupci takšnih avtomobilov želite. V dolžino meri 4,45 metra in je dovolj prostoren za 5 potnikov, prtljažnik trenutno najmočnejše različice s štirikolesnim pogonom pa pogoltne 420 litrov prtljage. Tokrat za pogon skrbi 2,0-litrski turbobencinski štirivaljnik z močjo 228 kW (310 KM), moč pa se preko dvosklopčnega menjalnika s sedmimi stopnjami prenaša na vsa kolesa. Oblikovno je dovolj posebna že povsem običajna različica, da jo boste na cesti hitro opazili, avtomobil si deli veliko elementov z ostale palete vozil koncerna, zato tudi znotraj pričakujte urejeno in pregledno okolje. Torej z velikim zaslonom na dotik, miniaturno prestavno ročico pri robotiziranem menjalniku, ki fizično niti ni več povezana z menjalnikom, pa pri močnejših različicah s serijskim volanskim obročem, na katerem je gumb za zagon, da je vse skupaj še bolj posebno. Kako zelo je poseben in koliko bencina pogoltne vsakih 100 kilometrov pa kmalu v testu.