Japonci svoje avtomobile konstantno posodabljajo, pri Mazdi celo vsako leto modelom dodajo kakšno novost in tako je CX-5 zdaj na voljo z novim bencinskim motorjem brez turbine.
Test: mazda CX-5 G194 AWD AT takumi plus- 42.060 EUR
Drugo generacijo mazde CX-5 smo Slovenci spoznali malo pred poletjem leta 2017, zaradi oblikovalskega jezika KODO pa še vedno izgleda, kot da bi jo pravkar izrisali. Seznam osnovne opreme se je v teh letih razširil in že vstopni model ponuja LED luči in 17-palčna platišča, sistem za preprečevanje naleta ter opozarjanje na vozila v mrtvem kotu, takisto premore sistem za vektorsko razporeditev navora med kolesi. Pri polpetem metru dolžine ponuja slabih 500 litrov prostora v prtljažniku, na testu pa imamo različico z 2,5-litrskim bencinskim štirivaljnikom, ki proizvede 143 kW (194 KM) moči in 258 Nm navora pri 4.000 vrtljajih. To pomeni, da se do 100 km/h požene v 9,2 sekunde in doseže hitrost 195 km/h, povprečno pa bi moral porabiti 8 litrov bencina na 100 prevoženih kilometrov. Kako hitro in učinkovito bomo mi izpraznili 58-litrski rezervoar izveste kmalu v testu.