Hitre kombilimuzine so vse bolj zaželene, zato tudi konkurenca postaja hujša. Mnogi proizvajalci imajo spet v ponudbi hitre avtomobile, Fordov focus ST pa ima zdaj 12 odstotkov več moči 17 odstotkov več navora.
Ford focus ST v tokratni generaciji ponuja 280 'konjev' moči, če ga poganja bencinski motor, dizelska različica pa ponudi 190 'konjev'. Smo veseli, da imamo tokrat na testu različico z 2,3-litrskim turbobencinskim štirivaljnikom, ki proizvede 206 kW (280 KM) moči in 420 Nm navora med 3.000 in 4.000 vrtljaji. To je dovolj, da se do 100 km/h izstreli 5,7 sekunde, motor pa je zelo poseben zaradi tehnologije, ki preprečuje zaspanost in jo običajno uporabljajo v dirkalnikih, kot je superšportni GT. Dejansko sistem ves čas pridrži optimalen novi plina, tudi ko voznik spusti stopalko za plin, s tem pa ohranja pritisk na turbopolnilnik in posledično je odzivnost boljša. Moč se v primeru testnega focusa ST prenaša na sprednji kolesi preko šeststopenjskega ročnega menjalnika, bencinski ST pa ima še elektronsko delno zaporo diferenciala, ki za delovanje uporablja hidravlične sklopke vgrajene v menjalnik, preko česa lahko na kolo z oprijemom prenese do 100 odstotkov navora. Je tudi 10 milimetrov bliže tlom in ima trše blažilnike ter izboljšan krmilni mehanizem, več o tem, kako se odreže napram pretekli generaciji in aktualnemu focusu ST-line pa kmalu v testu.