Sokolje oko bo potrebno, da boste opazili, da sta sedaj sprednji meglenki postavljeni bolj na rob vozila, da imajo žarometi črno obrobo in da je sprednja maska še malce bolj zašiljena. Tudi zadaj so luči spremenjene, sedaj svetijo v obliki kremplja, ki je postal pri tej znamki nekakšen zaščitni znak. No, sprednja maska ima sedaj barvne dodatke za 3D-učinek, mlajšim bo vsekakor po godu tudi, da so na voljo barvni dodatki za personalizacijo vozila. Tudi tri nove barve so na voljo, poleg oranžne še dve mat. Ledeno srebrna in ledeno siva, obe sta na otip zelo grobi, posledično pa bistveno manj občutljivi in takšno dvestoosmico lahko perete tudi v avtopralnicah. Tudi cena te barve ni več tako visoka, nekaj evrov manj kot 600 vas bo stala.
Znotraj je sprememb manj, lahko pohvalim, da so materiali kakovostni, za moj okus sicer sedim malenkost previsoko, je pa okolje pohvalno izdelano in pregledno. V bistvu je 208 med vožnjo še vedno prijeten, majhen volan je kot v gokartu, glede na to, da sam na merilnike zaradi njihovega položaja med vožnjo ne vidim, pa mi je všeč doplačilni projekcijski zaslon, na katerem so vse pomembnejše informacije. Tudi sistem s 7-palčnim zaslonom na dotik dela dovolj hitro, 208 pa je dobil še mestnega pomočnika, active city brake se mu reče in ta s samodejnim zaviranjem prepreči trk, če se peljete do 30 km/h. Zanj boste doplačali 250 oziroma 382 EUR, odvisno od opreme.
Motorje so nekoliko osvežili, sedaj vsi ustrezajo normativom Euro 6, varčno nastrojenim pa bo predvsem všeč 1,6-litrski motor Hdi s 55 kilovati moči, ki v okolje vsak kilometer izpusti le 79 g CO2 in porabi le 3 litre na vsakih sto kilometrov. Pravijo, da je najbolj varčen motor z notranjim izgorevanjem na svetu. Komaj čakam, da ga dobimo na test in preizkusimo. Tudi močnejši motorji so seveda na voljo, med njimi je trivaljni turbobencinar s 110 konjički, pa šibkejši litrski atmosferski bencinski agregat, in 1,6-litrski stroj z največ 154 kilovati. Ta je seveda v različici GTi, sedaj lahko celo v dvobarvnem GTi by Peugeot Sport.
Uvoznik predvideva, da bo letos prodal okoli 500 vozil, naslednje leto pa kar 1.200, pri čemer bodo glavnino predstavljale bencinske različice, opremi style in active pa bosta skupaj prepričali devetdeset odstotkov kupcev. Zato so pri Peugeotu ponudili zanimivo različico 208 active s 60-kilovatnim bencinskim motorjem in petimi vrati za le 10.858 EUR, kar je okrogle tri tisočake manj od redne cene.
V primeru, da potrebujete več prostora, vam bo morda zanimiv prenovljeni partner. Ta je po novem na voljo tudi v električni izvedenki, a te zaenkrat v Sloveniji ne bo naprodaj. Tudi partnerja so malo osvežili in sploh spredaj deluje bolj nastopaško z veliko masko in ostrejšimi linijami. Znotraj je najpomembnejša sprememba velik zaslon na dotik, ki je enako velik kot v 208. Ker se v teh avtomobilih običajno prevažajo družine oziroma otroci, ali pa je partner namenjen zadovoljevanju obrtniških potreb, so ga namučili s testiranjem vzdržljivosti. Polno naloženega so vozili z največjo hitrostjo, notranjost so praskali in udarjali po njej, tepee je moral preživeti visoke in zelo nizke temperature, vse zato, da bo zdržal tudi pri vas, ko se ga bodo lotili otroci.
Tudi partner zna sedaj samodejno zavirati, motorji so do 15 odstotkov bolj varčni, dizelski ponujajo od 55 do 88 kilovatov, na voljo pa sta tudi dva bencinska agregata. Pet oziroma sedem sedežev pomeni, da bo druščina ljudi v prtljažniku lahko prevažala med 675 in 3000 litri prtljage, poleg tega pa je po avtomobilu še za ogromno ostalih odlagalnih površin, natančneje za 184 litrov, zgolj v doplačilnih stropnih predalih Zenith se jih skriva za 94 litrov.