Tretja generacija Fordove kuge je zapeljala na naše ceste, zanjo pa pravijo, da je najbolj digitaliziran in elektrificiran avtomobil v ponudbi. S kugo smo se že zapeljali, in sicer s priključnim hibridom (PHEV).
Pri Fordu pospešeno elektrificirajo svoj vozni park in kuga ni nobena izjema. V tretji izdaji je od predhodnika daljša za slabih 9 in širša za dobre 4 centimetre, poleg tega so malo povečali tudi medosje, da je na zadnji klopi, ki je vzdolžno pomična za 15 centimetrov, več prostora. V prtljažnik gre ob dvignjenih zadnjih naslonih do 645 litrov tovora, v notranjosti pa je poleg digitalnih merilnikov na doplačljivem 12,3-palčnem zaslonu še 8-palčni zaslon multimedijskega sistema. Prvič so na zadnji klopi ogrevani sedeži, za pogon pa v osnovi skrbi 1,5-litrski turbobencinski trivaljnik z močjo 88 kW (120 KM) ali 110 kW (150 KM). Poleg blagohibridnih pogonskih sklopov bo jeseni na voljo še klasični hibrid, na testu pa imamo priključni hibrid, kjer 2,5-litrskemu bencinskemu štirivaljniku pomaga elektromotor, sistemske moči pa je za 165 kW (225 KM). Na testiranjih WLTP so s polno baterijo prevozili do 56 kilometrov, več pa izveste kmalu v testu.