Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Subaru XV

Regionalna premiera

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Med vsemi križanci je eden, ki še posebej izstopa zaradi svoje terenskosti. Ja, večina samo izgleda, kot da bi požrla kakšen krof preveč, Subarujev XV pa dejansko lahko zapelje celo na teren in tam ne obstane!
Subaru XV
Foto: Matej Mihinjač, Subaru
19. 1. 2018 ob 8:00
Komentarjev: 0
regionalna premiera subaru XV
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

 Oblika je sicer zelo podobna tisti od prejšnje generacije, ki so jo predstavili leta 2011.

Japonci so ga z novo generacijo še bolj očitno postavili med najbolj terenske predstavnike najbolj priljubljenega segmenta modernega časa. Oblika je sicer zelo podobna tisti od prejšnje generacije, ki so jo predstavili leta 2011 in smo jo pri nas prvič vozili leta 2012, je pa še malo lepše izpiljena z novimi lučmi in nasploh mišičasto podobo.

Na predstavitvi smo velik del voženj preživljali na blatnih neurejenih poteh, da smo se prepričali o vseh kvalitetah novega XVja. Seveda imajo prav vsi modeli tradicionalno pravi štirikolesni pogon, ne nekih poceni nadomestkov, ki samo zavirajo posamezno kolo, zato so neverjetno učinkovito peljali tudi po globokem blatu. Kar 22 centimetrov je oddaljen od tal, to pa je že številka v rangu pravih terenskih vozil. Moč se prenaša v razmerju 60:40, torej malo več naprej, prenos pa se seveda po potrebi spreminja. Zdaj ima tudi vektoriranje navora, da je bolj učinkovit prenos na običajni cesti, kjer se XV tudi odlično obnese.

Po novem je bistveno bolj smerno stabilen, vse zasluge pa gredo čisto novi platformi, ki že služi zadnji imprezi, kmalu pa bo še številnim novim Subarujevim modelom. Medosna razdalja je večja za 3 centimetre, avto je višji in širši za 2, masa pa je ostala praktično nespremenjena. Malenkost več je zato prostora v kabini in 380-litrskem prtljažniku, večino pa bo navdušila precej izboljšana armaturna plošča. Že materiali so tako na videz kot otip precej boljši in vse skupaj tudi izgleda lepše in moderno. Manjši zaslon pod vetrobranskim steklom je lepo pregleden in prikazuje številne informacije sistemov eyesight in X-mode, medtem ko je velik 8-palčni občutljiv na dotik in podpira tudi Applov CarPlay ter Googlov Android Auto.

Eyesight zdaj že v svoji tretji generaciji skrbi za varnost potnikov s številnimi programi, saj lahko poleg samodejnega zaviranja in prilagodljivega tempomata skrbi še za ohranjanje voznega pasu in opozarjanje na speljevanje, če voznik pri rdeči luči na semaforju počne vse drugo, le vozi ne. Zelo uporaben je tudi X-mode, ki na terenu učinkovito prenaša navor na kolo z najboljšim oprijemom, obenem pa vozniku pomaga pri spuščanju po spolzki podlagi na strmem klancu.

Štirje paketi opreme bodo na voljo, predvsem pa dva motorja: 1,6 in 2,0-litrski bokserski štirivaljnik s 84 in 115 kilovati (114 in 156 KM). Z dizli se Subaru ne ukvarja več, ker jih bodo počasi verjetno opustile vse znamke. Večji motor je čisto nov in ima zdaj neposredni vbrizg goriva, 12 kilogramov je lažji ter bolj odziven, čisto vse različice pa imajo že v osnovi serijski samodejni menjalnik lineartronic.

Ko potegnete črto pod tem, kaj vse dobite, se osnovna cena 22.990 EUR nikakor ne zdi visoka. Drugo vprašanje pa je, kaj rabite. Če je to na terenu zelo zmogljiv križanec, ki se odlično pelje po urejeni cesti, je eden najbolj varnih avtomobilov nasploh in povrhu še zanimivo izgleda, boste težko bolj zadovoljni s čim drugim kot z XVjem, ki je pri nas že na voljo.

Cene:
subaru XV 1.6i pure - 22.990 EUR
subaru XV 1.6i style - 25.990 EUR
subaru XV 1.6i style navi - 27.990 EUR
subaru XV 1.6i premium - 30.490 EUR
subaru XV 2.0DI style navi - 29.990 EUR
subaru XV 2.0DI premium - 32.990 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 8. 9. 2024
September 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |