Novi križanec kompaktnih mer je rezultat ameriško-italijanskega sodelovanja. S 4255 milimetri dolžine je najmanjši predstavnik znamke, ki si platformo small wide deli z modelom 500X. Renegade je izdelek italijanske tovarne Melfi, ameriška zasnova z značilno masko s sedmimi režami za zajem zraka, velikimi okroglimi žarometi in neustrašnim videzom s kratkimi previsi pa ohranja legendarne prvine znamke, kateri je prodaja od prevzema zrasla za neverjetnih 220 odstotkov.
V motorni ponudbi so trije bencinski in trije dizelski motorji. 1,6-litrski atmosferski motor E-TorQ je povezan s 5-stopenjskim ročnim menjalnikom in z močjo 88 kilovatov (120 KM) ter 152 Nm navora najšibkejši, zato sta tu še dva 1,4-litrska prisilno polnjena bencinska motorja multiair 16V. Prvi je povezan s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom in ponudi 103 kilovate (140 KM) moči in 230 Nm navora, močnejši pa je na voljo le s štirikolesnim pogonom in 9-stopenjskim samodejnim menjalnikom ter močjo 125 kilovatov (170 KM) in z 250 Nm navora. Prisilno polnjeni 1,6-litrski motor multijet 16V, kjer se moč 81 kilovatov (110 KM) in 320 Nm navora prenaša le na sprednji kolesni par, je najšibkejši dizelski predstavnik, tu pa sta še 2,0-litrska motorja multijet 16V s 103 (140 KM) oziroma 125 kilovati (170 KM) moči. Močnejša dizelska predstavnika sta na voljo le s štirikolesnim pogonom in 6-stopenjskim ročnim oziroma 9-stopenjskim samodejnim menjalnikom.
Novi renegade je na voljo s štirimi nivoji opreme – sport, longitude, limited in trailhawk. Že prva raven nudi številne varnostne sisteme: ročno klimatsko napravo, ukazne tipke na volanskem obroču in sistem Uconnect s 5-palčnim zaslonom, občutljivim na dotik, ki omogoča prostoročno telefoniranje. Bogatejše ravni opreme med drugim ponujajo še samodejno klimatsko napravo, večji 6,5-palčni zaslon z navigacijsko napravo, 7-palčni TFT-barvni zaslon instrumentne plošče, tempomat, omejevalnik hitrosti in opozorilnik pred nenamerno menjavo voznega pasu.
Najmanj 19.990 evrov boste odšteli za vstopno bencinsko izvedenko z 1,6-litrskim atmosferskim motorjem E-TorQ 16V in najmanj 3.500 evrov več za vstopno dizelsko izvedenko z 1,6-litrskim prisilno polnjenim motorjem multijet 16V. V primeru, da si boste novinca zaželeli s štirikolesnim pogonom, bo ta vaš od 26.490 evrov, vrh ponudbe pa s ceno 33.990 evrov predstavlja bogato opremljeni trailhawk z 2,0-litrskim prisilno polnjenim dizelskim motorjem v kombinaciji s štirikolesnim pogonom in 9-stopenjskim samodejnim menjalnikom. Zastopnik znamke pričakuje, da bo ponudba letno privabila od 70 do 100 kupcev, ti pa bodo pogosteje posegali po bencinskih motorjih in dvokolesnem pogonu.
Še pogled na cenik:
jeep renegade sport 1.6 E-TorQ 16v (81 kW) – 19.990 EUR
jeep renegade longitude 1.4 TB Multiair 16v (103 kW) – 21.990 EUR
jeep renegade longitude 1.6 Multijet 16v (88 kW) -23.490 EUR
jeep renegade limited 1.4 TB Multiair 16v (103 kW) – 23.990 EUR
jeep renegade limited 1.6 Multijet 16v (88 kW) – 25.490 EUR
jeep renegade longitude 2.0 Multijet 16v AWD (103 kW) – 26.490 EUR
jeep renegade limited 2.0 Multijet 16v AWD (103 kW) – 28.490 EUR
jeep renegade limited 1.4 TB Multiair 16v AWD AUT (125 kW) – 28.990 EUR
jeep renegade limited 2.0 Multijet 16v AWD AUT (103 kW) – 32.490 EUR
jeep renegade trailhawk 2.0 Multijet 16v AWD AUT (125 kW) – 33.990 EUR