Ford fiesta
Mednarodna premiera
Zadka skorajda niso spreminjali in so preoblikovali le luči, ker pravijo, da je bil že prej posrečen. Je pa konkretno drugačen sprednji del avtomobila, ki ima poleg prenovljenih žarometov še spremenjen pokrov motorja in popolnoma spremenjeno sprednjo masko. Zajetne reže spominjajo na tiste pri vozilih znamke Aston Martin, zaradi česar mala fiesta deluje bolj agresivno. Znotraj je pri sami obliki sprememb manj, malce so dodelali materiale in dodali nekaj barvnih kombinacij, da bo avtomobil ostal svež.
Večji poudarek so namenili dodatnim sistemom, ki jih bodo ščasoma vključili v celotno modelno paleto. Eden od njih je denimo sync, ki ga najdemo že v B-maxu in omogoča glasovno ukazovanje pri izbiri glasbe, prebiranje in pošiljanje sporočil SMS, klicanje kontaktov iz telefonskega imenika in tako naprej. Vse zgolj s pritiskom na eno stikalo, navduši pa odličnost prepoznave glasovnih ukazov. Tudi pri nenavadnih naglasih ali posnemanju glasu močno opite osebe, je sistem brez težav ukaz prepoznal. Sync v primeru trka, če je z njim preko povezave bluetooth povezan telefon, samodejno pokliče na pomoč.
Druga novost je sistem active city stop, ki preprečuje trke do hitrosti 15 km/h in omili njihove posledice do dvakrat večje hitrosti. Glede na to, da se bodo fieste gibale pretežno v mestih, kjer so hitrosti majhne in število vozil veliko, zna marsikomu priti prav.
V ponudbi je odslej še litrski trivaljni turbobencinski motor, kakršnega tudi že poznamo iz drugih modelov, v fiesti pa naj bi zaradi majhne mase vozila povprečno porabil le 4,3 litra goriva na sto prevoženih kilometrov, kar je že krepko na teritoriju najbolj varčnih dizelskih motorjev. O porabi bomo več povedali na testu, lahko pa potrdim, da lepo zvezno pospešuje, njegov tek pa niti ni nemiren, kot je to značilno za trivaljnike.
Zadnja novost se mi zdi še najbolj zanimiva. Gre za sistem myKey, preko katerega lahko sprogramirate do osem ključev in vsakemu določite svoje omejitve. Če imate otroka, ki je ravno postal voznik in ni vajen vožnje, lahko določite, da fiesta ne bo pospešila do več kot 140 km/h. Seveda se bo potem ta oseba tako hitro lahko vozila tudi v mestu, zato je takšna omejitev še najmanj posrečena, je pa zato boljša katera od naslednjih. Lahko določite, do kakšne glasnosti lahko igra radio, da ta sploh ne odda glasu, če sprednja pasova nista zapeta, da sistema ESP ni mogoče izključiti in da se opozorilnik za majhno količino goriva vključi prej. To pa že zna biti dobrodošlo.
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!