Zori kot vino
Chevrolet orlando 2.0 D LTZ
V teh časih, ko povsod poslušamo o globalni krizi in nas na vsakem koraku spreletava srh, marsikdo avtomobila pač ne kupi. Oziroma kupi cenejšo alternativo od najprej zaželene, tudi če je nad izbranim manj navdušen. Kadar želite pri avtomobilu dobiti veliko prostora za malo denarja, je orlando lahko eden glavnih finalistov za izbor. Za sedemnajst oziroma v testnem primeru za dobrih dvaindvajset tisočakov namreč ponudi veliko. Kar se tiče prostora, precejšen prtljažnik, ki je seveda mnogo manjši, če postavite vseh sedem sedežev. To pomeni, da zasilno lahko prevažate kar sedem potnikov, zasilno, ker bosta zadnja dva sedela neudobno.
V tej ceni je vključene še precej dodatne opreme in tudi novi dvolitrski turbodizelski agregat s 120 kilovati moči. Med vsakdanjo vožnjo je porabil okoli sedem litrov in pol, na poti do Prage in nazaj pa ob nekoliko bolj umirjeni vožnji še liter manj. Motor je dober, saj ni posebej glasen, pri pospeševanju pa se zbudi že pri okoli 1500 vrtljajih. Edina zamera gre le nenavadnemu zamiku, kadar zamenjamo prestavo in zopet pritisnemo na stopalko za plin, takrat je namreč turbo luknja še kako očitna in avtomobil vsaj sekundo niti malo ne pospešuje. Pri prehitevanjih vas bo to motilo.
Pri tolikšnem odštetem znesku ne smete pričakovati, da bo vse popolno. Podvozje je sicer mehko in udobno, a precej glasno. Grbine vas torej niti ne bodo posebej zmotile v smislu pretresanja, boste pa vedno slišali dele podvozja, kako med seboj sodelujejo pri blaženju. Tudi lega sama je povprečna, a vas to ne bo motilo, saj se zaradi zelo slabo komunikativnega krmilnega mehanizma niti ne boste želeli voziti hitro. Sicer so enako slabo komunikativni mehanizmi pri vseh Chevroletih, a v primeru umirjeno in družinsko naravnanega orlanda to ni tako moteče.
Rek: »Malo muzike za malo denarja« v tem primeru ne drži. Orlando ima sicer nekaj muh in ni popoln, ponuja pa dovolj dober položaj za volanom in nasploh dovolj dober skupek lastnosti, da je prav dostojen predstavnik razreda. V primeru, da potrebujete še veliko prostora, pa cenejših alternativ ni veliko.
tehnični podatki | chevrolet orlando 2,0 D LTZ |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1998 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 120 (163) pri 3.800 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 360 pri 2.000 |
menjalnik | ročni, šeststopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4652 x 1836 x 1633 |
medosna razdalja v mm | 2760 |
prtljažnik v litrih | 89/454 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1590 (705) |
največja hitrost v km/h | 195 |
pospešek 0-100 km/h v s | 11,0 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 9,3/5,7/7,0 |
poraba na testu v l/100 km | 7,3 |
cena osnovnega vozila v EUR | 14.690 |
cena testnega vozila v EUR | 17.170 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 22.744 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!