Za prodajo in servis znamke Aiways že zdaj skrbi podjetje Plan-net Avto, ki ima zaenkrat salon le v Ljubljani, kmalu pa načrtujejo še odprtje štirih ali petih salonov v Sloveniji. Naslednje leto bodo prodali okoli petdeset vozil, od tega v Sloveniji trideset, ostalo pa po naših južnih državah. Kupcem je torej servis zagotovljen, sicer pa prvi servis novi U6 potrebuje šele pri 100.000 prevoženih kilometrih, kar je že samo po sebi zelo zanimiv podatek.
Aiways U6 bo v serijski obliki zelo podoben konceptu, za palec bodo manjša le platišča in volanski obroč bo okrogel in manj futurističen od tega v konceptu, z zanimivo rumeno barvo pa bo nedvomno hitro navezal stik z očmi mimoidočih. Sicer gre za 4,8 metra dolgo kombilimuzino z bolj kupejevsko položnimi linijami, razkošno notranjo prostornostjo in okvirno ceno 48 tisočakov, pri čemer ne upoštevamo še 4500 EUR vrednega popusta v obliki eko subvencije. Mimogrede, model U5, ki je že naprodaj, stane okoli tisočak oziroma dva manj, je pa oblikovan bolj zadržan.
Zanimata vas še pogon in baterija? Elektromotor razvija 160 kW moči oziroma 218 ’konjičkov’ ter 315 Nm navora, poganja pa sprednji kolesi. Bruto kapaciteta prve baterije, ki bo v ponudbi, je 63 kvur, pozneje pa pride še različica z večjo baterijo, ki bo imela 88 kvur. Torej pričakujte doseg prve okoli 300 kilometrov in vsaj 400 pri večji bateriji. Polnjenje na polnilnici je trifazno z največ 11 kilovati, na enosmerni polnilnici pa z malo manj kot 100 kilovati, kar pomeni dobre pol ure za 80-odstotno napolnjenost. Skoraj neverjetno je dejstvo, da U6 kljub zajetnim meram in ne tako majhno baterijo tehta le 1790 kilogramov, za kar ima veliko zaslug zajetna količina aluminija.