Če se vam zdi novi 208 oblikovno zanimiv, potem sem prepričan, da vam bo vsaj toliko ali pa še bolj všeč tudi novi 2008. Višja karoserijska silhueta je že tako ali tako nekaj, po čemer zadnje desetletje hrepeni večina kupcev, in zato so tudi križanci tako zelo priljubljeni, v tem primeru pa je omogočila še, da so nekateri elementi z manjšega 208 šele dobro prišli do izraza. Na primer sprednja maska, ki je tukaj lahko višja in posledično še bolj agresivna, v pravi barvni kombinaciji je 2008 zato zelo simpatičen avtomobil. Mimogrede, takšna kovinska oranžna barva na fotografijah je serijska oziroma brezplačna.
Voznikovo okolje je tukaj podobno prijetno razgibano in zanimivo, polno odlagališč in zanimivih elementov, kot so 3D-merilniki, kakršne smo preizkusili že tukaj. 4,3 metra dolžine pomeni, da je potniški del precej prostoren, sploh zadaj, saj je v primerjavi s prejšnjo generacijo 2008 zrasel za dobrih 14 centimetrov, prtljažnik pa ima 434 litrov. Okoli 100 litrov manj kot podobno dolg captur, ki ima še vzdolžno pomično klop, na kateri najbrž v takšnem, povsem naprej potisnjenem, položaju nihče ne more sedeti udobno. Naj pa vas razveseli dejstvo, da bo prostornina prtljažnika enaka tudi, če boste izbrali električno izvedenko, v obeh primerih je litrov 24 več kot včasih.
Po vzoru novodobne nenehne povezljivosti so v avtomobilu štirje vhodi USB, sprednja odlagalna površina pa omogoča tudi indukcijsko polnjenje telefona. In bolj drzni z opremo boste lahko celo izbirali med tremi načini vožnje (normal, eco in sport), če vam niti to ne bo dovolj, pa vključili še sistem Grip Control, da boste svojo novo pridobitev lažje upravljali na malce slabših podlagah. Celo funkcija za nadzor spuščanja po klancu navzdol je na voljo, čeprav 2008 nima nikakršnih terenskih ambicij.
Če boste izbrali osnovni active, pred volanom ne bo digitalnih merilnikov, ampak klasični.
Če boste izbrali osnovni active, pred volanom ne bo digitalnih merilnikov, ampak klasični, ostali paketi opreme pa jih že ponujajo. Še vedno so štirje: poleg active še allure, GT line in GT, zadnja imata serijsko že polne LED-luči, pri allure pa so na voljo za doplačilo. V osnovi so LED le dnevne luči. Tudi sredinski zaslon ima lahko 7 ali pa 10 palcev premera.
Sicer pa nad voznikom med vožnjo bdi do enajst različnih asistenčnih sistemov, 2008 zna v določenih primerih sam parkirati, pri čemer upravlja tudi s stopalkami, ne le z volanom, prilagaja snop luči in še marsikaj. Motorja sta dva s skupaj petimi različnimi močmi. 1,2-litrski bencinski ima 74, 96 ali 115 kW moči, 1,5-litrski dizelski pa 74 oziroma 96 kW. Najbolje prodajan bo najverjetneje 74-kilovatni bencinski 2008 z opremo allure ter deželno opremo, takšen bo vaš za 17.566 EUR, okrogel tisočak več bo ob enaki opremi prinesel ’130-konjski’ motor, tisočak manj pa enak motor z opremo active (če boste izbrali financiranje) ter dodano vzvratno kamero in samodejno klimatsko napravo.
Električno različico že lahko naročite, pri nas bo ob koncu aprila.
Električno različico že lahko naročite, čeprav točne cene še nimajo, pri nas pa bo ob koncu aprila. Ponuja 100 kW moči in baterijo s kapaciteto 50 kWh, ob nakupu pa vam bodo podarili še polnilnico v vrednosti evrskega tisočaka. Tako boste lahko svoj novi 2008 polnili z do 11 kW na izmeničnem toku, na enosmernem pa celo do 100 kW, kar pomeni, da bo povsem prazna baterija v pol ure že 80-odstotno polna. Če ne boste pogosto izkoriščali pospeška do stotice v devetih sekundah, boste s polno baterijo prevozili do 320 kilometrov.
Če vas 2008 hudo mika, bi lahko precej zanesljivo uganil, da ste starejši od 50 let, povprečna starost kupca vozila tega segmenta je namreč 57 let. Je pa to segment, ki je pri nas po prodaji prehitel vse ostale in predstavlja več kot četrtino celotne prodaje, zato pri Peugeotu računajo, da bodo letos premamili okoli 1.200 kupcev klasičnih različic in 50 kupcev, ki boste vzeli 'štromarja'. V slabih šestih letih so pri nas prodali 6.047 dvatisočosmic prve generacije.
Nekatere cene:
peugeot 2008 1.2 puretech 100 BVM6 active – 17.864 EUR
peugeot 2008 1.2 puretech 130 BVM6 active – 19.215 EUR
peugeot 2008 1.2 puretech 100 BVM6 allure – 19.500 EUR
peugeot 2008 1.2 puretech 130 EAT8 active – 21.015 EUR
peugeot 2008 1.2 puretech 130 EAT8 GT Line – 24.250 EUR
peugeot 2008 1.2 puretech 155 EAT8 GT – 26.875 EUR
peugeot 2008 1.5 BlueHDi 100 BVM6 active – 19.365 EUR
peugeot 2008 1.5 BlueHDi 100 BVM6 allure – 21.000 EUR
peugeot 2008 1.5 BlueHDi 130 EAT8 GT Line – 25.600 EUR