Oblikovalci so očitno tokrat dobili pomembnejšo besedo pri snovanju avtomobila in rezultat je zelo lep karavan, ki nekako spominja na shooting brake, torej na oblikovno mešanico karavana in kupeja. Zadek se namreč precej hitro spusti in zaključi v elegantno zašiljenem loku. Kajpak je posledica tega manj notranje prostornosti, a pri Peugeotu mirijo dvomljivce in dodajajo, da je nad glavami potnikov zadnje klopi kar 4 centimetre več prostora kot pri limuzini. Sami dodajamo, da je to odlično in potrebno, ker limuzina zadaj na tem mestu vseeno ni posebej prostorsko radodarna.
Karavan je od limuzine daljši za 28 milimetrov in malenkost je višji, širina in medosje pa ostajata identična. Pravzaprav je avtomobil enak limuzini vse do zadnjega dela, kar pomeni, da je tudi notranje okolje povsem enako. Pričakujte vrhunsko izdelano in elegantno-športno zašiljeno notranjost, če vas bolj mika prostornost zadka, potem gredo številke takole: prtljažnik je od tistega v limuzini daljši za 25 milimetrov in ima povsem ravno dno, višina med dnom in prtljažno polico pa je več kot pol metra.
Skupna prostornina je posledično 530 litrov, kar ni rekordno v segmentu, a bo najverjetneje dovolj, sicer pa lahko podrete še naslonjalo in boste dobili več kot 1.700 litrov prtljažnega prostora. Najbogatejši paket opreme GT ima zadaj tudi aluminijasti vzdolžni reži za dodatno pritrjevanje tovora in mrežo za obvarovanje visokega tovora, ki jo vpnemo v strop. Pri ostalih je oboje na voljo za doplačilo.
Paketi opreme so tudi enaki in karavan je, kot sem zapisal že zgoraj, od limuzine dražji za 1.200 EUR, le pri najbogatejšem GT je cenovna razlika 1.500 EUR, zgolj zaradi serijskih aluminijastih rež, ki pri limuzini seveda niso na voljo. Prav tako je enaka motorna paleta, trem dizelskim motorjem družbo delata še dva bencinska. Vsi, z izjemo 1,5-litrskega BlueHDi 130, so povezani z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom, omenjeni pa lahko s takšnim, v osnovi pa z ročnim menjalnikom. Močnejša dvolitrska dizla ponujata 120 oziroma 133 kW moči, 1,6-litrski PureTech pa ponuja 133 ali pa 166 kW moči, torej 225 ’konjičkov’.
Cene:
peugeot 508 SW 1.6 THP 180 EAT8 active – 29.860 EUR
peugeot 508 SW 1.6 THP 225 EAT8 GT – 39.060 EUR
peugeot 508 SW 1.5 BlueHDi 130 active – 27.100 EUR
peugeot 508 SW 1.5 BlueHDi 130 EAT8 active – 29.100 EUR
peugeot 508 SW 1.5 BlueHDi 130 EAT8 allure – 31.000 EUR
peugeot 508 SW 2.0 BlueHDi 160 EAT8 allure – 32.400 EUR
peugeot 508 SW 2.0 BlueHDi 180 EAT8 allure – 33.100 EUR
peugeot 508 SW 2.0 BlueHDi 180 EAT8 GT line – 34.800 EUR