Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Toyota camry

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
Pri Toyoti so se odločili, da po 15 letih odsotnosti na staro celino ponovno pripeljejo model camry. Gre za veliko limuzino, ki je ime dobila po kroni, v sedmih generacijah pa prepričala že več kot 20 milijonov kupcev.
Toyota camry
Foto: Gašper Miš
9. 6. 2019 ob 0:00
Komentarjev: 1

Če novinko, ki v osmo generacijo vstopa z le malce manj kot 4,9 metra dolžine, postavimo ob bok zadnji generaciji modela avensis, ugotovimo, da je ta daljša za dobrih 15 centimetrov, od aktualne limuzinske corolle pa več kot 25. Vsi, ki ste se nedavno potepali na oni strani luže, ste jo na cesti že lahko opazili, evropski kupci pa jo bomo dodobra spoznali z dveletno zamudo. Razlog tiči prav v avensisovi upokojitvi in zapolnitvi vrzeli, ki je nastala, čeprav novinka ni neposredna naslednica. Precej večja je in nasploh bolj elegantna, pri Toyoti trdijo celo, da gre za njihov najboljši model ta hip.

Zunaj je videti precej športno, znotraj pa je zgodba malce drugačna. V prvi vrsti je predvsem elegantna, za kar po Toyotinih besedah skrbijo dolge neprekinjene linije in kakovostni materiali. Tuje poreklo boste vseeno opazili, saj je armaturna plošča oblikovana precej samosvoje, je pa počutje v kabini dobro. Veliko je tudi prostora, trdijo, da ga imajo potniki v drugi vrsti v predelu kolen celo največ v razredu. Razlika v primerjavi s konkurenti naj bi bila takšna, kot jo potniki na letalih občutijo v prvem ali pa ekonomičnem razredu. Bi rekel, da je trditev vseeno malo napihnjena, pa še nisem letel na tistih dragih sedežih. Vsi, ki boste izbrali paket premium, ki predstavlja vrh camryjeve ponudbe, boste zadaj deležni še multifunkcijske nadzorne plošče na naslonu za roko, preko katere boste dostopali do glasbe, uravnavali klimatsko napravo in nastavljali naklon sedeža. Potniki spredaj boste bolj navdušeni nad 7-palčnim zaslonom med merilniki, 8-palčnim multimedijskega sistema Toyota Touch 2, voznik pa tudi nad 10-palčnim projekcijskim prikazovalnikom. Vsak camry je serijsko opremljen še s paketom aktivne varnosti TSS.

Ker tudi v razredu velikih limuzin delež dizelskih motorjev že počasi pada, je novi camry na voljo le kot hibrid. Pod pokrovom tako najdemo 2,5-litrski atmosferski bencinski motor VVT-i, pri Toyoti poznan iz modela RAV4. 131 kilovatov moči (178 KM) ter 221 Nm navora razvije, sistemske moči pa je ob pomoči 88-kilovatnega elektromotorja in nikeljmetalhidridne (NiMH) baterije za okroglih 160 kilovatov (218 KM). To pomeni, da takšen camry ni le udoben, pač pa tudi precej hiter, saj do stotice pospeši v 8,3 sekunde, je pa res, da je končna hitrost omejena na ’le’ 180 kilometrov na uro. Pravijo, da poglavitni razlog tiči v dosegu majhne porabe, saj camry v povprečju ne porabi več kot šest litrov na sto prevoženih kilometrov, drugi razlog pa je v bolj zanesljivem delovanju prej omenjenih sistemov TSS (Toyota Safety Sense). Novinka se lahko podobno kot hišni lexus ES pohvali še z novo platformo TNGA, brezstopenjskim menjalnikom e-CVT, ter za evropski trg dodelanim podvozjem ter zavorami.

Camry je na voljo še s štirimi paketi opreme (style, sol, executive in premium), večina kupcev pa bo, kljub temu da je model že v osnovi dobro založen, izbrala bogato opremljenega. 32.400 evrov stane najcenejši (camry 2.5 VVT-i e-CVT HSD style, n-st. CVT.), 38.900 pa boste odšteli za najdražjega (camry 2.5 VVT-i e-CVT HSD premium, n-st. CVT.). K navedenim cenam lahko prištejete še 900 evrov za nakup navigacijske naprave (to je treba doplačati le pri osnovnem paketu), 750 oziroma 550 evrov pa boste odšteli za biserno ali kovinsko barvo. Če upoštevamo, kaj camry ponuja, je cena precej atraktivna, je pa res, da gre za specifičen razred vozil, ki pri nas letno beleži le okrog 400 prodanih vozil. Številka 50, kolikor naj bi jih camry prispeval do konca leta, je tako kar lep rezultat, za katerega bodo v prvi vrsti poskrbeli flotni kupci kot tudi taksisti, saj naj bi bil prav njim najbolj pisan na kožo.


Informacije o novi toyoti camry lahko pridobite še v mednarodni premieri.

Cene:

toyota camry 2.5 VVT-i e-CVT HSD style, n-st. CVT. (160 kW) – 32.400 EUR
toyota camry 2.5 VVT-i e-CVT HSD sol, n-st. CVT. (160 kW) – 33.900 EUR
toyota camry 2.5 VVT-i e-CVT HSD executive, n-st. CVT. (160 kW) – 36.900 EUR
toyota camry 2.5 VVT-i e-CVT HSD premium, n-st. CVT. (160 kW) – 38.900 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Ful hud auto....tak lexus style....men je noro usec
(pred 5 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 8. 9. 2024
September 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |