Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Abarth 595

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
Pri Abarthu so po vzoru modela fiat 500 prenovili mali 595. Škorpijon ni več tako majhen, ker je s prenovo pridobil kar tri milimetre, na skupaj 3660-ih pa prinaša številne novosti. Novo dozo strupa je dobila tudi različica s platneno streho.
Abarth 595
Foto: Gašper Miš
27. 9. 2016 ob 14:55
Komentarjev: 0

Italijani s prenovo modela 595 nadaljujejo skoraj sedemdesetletno tradicijo. Tako trdostrešni abarth 595, kot tisti s platnom, prinašata številne, a pričakovane spremembe. Podobno kot fiat 500, na osnovi katerega prenova tudi temelji, prinaša nov sprednji odbijač, masko vozila, nova so sprednja svetila, odprtina za zajem zraka pa za kar 18 odstotkov poveča zračno pretočnost. Da bo mali abarth ostal še naprej tako prepoznaven, so ohranili bočno linijo in mu v tej točki namenili le nova 17-palčna lahka lita platišča granturismo, ki so nekoliko lažja in imajo za kar polovico povečano prezračevalno površino. Nove so še zadnje luči, kjer je osrednji del odet v barvo karoserije, pa strešni spojler in poudarjen zadnji difuzor. Spremembe so prostor našle tudi v notranjosti, tu pa jih je, roko na srce, malček tudi najbolj potreboval. Po prenovi se lahko 595 pohvali s spremenjeno obliko sprednjih sedežev, nov je volanski obroč, opcijsko tudi v kombinaciji usnja, ogljikovih vlaken in alkantare, nove so še okrasne obrobe stikal in številne manjše novosti. Največja pa je ta, da je osrednji 5-palčni zaslon, občutljiv na dotik, pri vseh paketih nameščen serijsko. Povsem nov 7-palčni je opcijski.


Da bi poenostavili ponudbo, so se odločili, da ima posamezen paket opreme vnaprej izbrano motorno različico. Ker so na voljo trije, to pomeni tri 1,4-litrske turbobencinske štirivaljnike. Prva sta po novem nekoliko močnejša, razvijeta 107 kilovatov (145 KM) in 206 Nm navora oziroma 121 kilovatov (165 KM) in 230 Nm navora. Močnejša različica omenjenega motorja pa ostaja nespremenjena. 132 kilovatov moči (180 KM) in 250 Nm navora razvije še naprej, kot obe ostali pa je lahko povezana preko petstopenjskega ročnega, oziroma opcijskega, 10 kilogramov težjega petstopenjskega robotiziranega MTA. Ker se moč prenaša na sprednji kolesi, so se pri Abarthu odločili, da je sistem TTC (Torque Transfer Control), ki simulira obnašanje mehanske zapore in v zavoju zavira notranje kolo, nameščen serijsko. To velja tudi za stikalo sport, s katerim lahko spreminjamo motorne nastavitve, trdoto volana in podobno. Kupci paketa competizione, s kakršnim je opremljen rdeči na fotografijah, pa boste deležni še številnih bonbončkov v obliki štiribatnih zavornih čeljusti Brembo s 305-milimetrskimi plavajočimi zavornimi koluti, izpušnega sistema Record monza ter po trdoti nastavljivega vzmetenja Koni z ventili FSD (Frequency Selective Damping). Paket competizione performance prinaša še mehansko zaporo diferenciala D.A.M.


Poleg številnih barvnih kombinacij karoserije, oblazinjenja, platišč in podobnega lahko izbirate med tremi paketi opreme: custom, turismo in competizione, tem pa se pridružujeta še paketa competizione performance in paket okrasnih nalepk estetico. 595 ni le boljši v vseh pogledih, prenova in z njo povezana oprema prinaša tudi podražitev. Mali abarth je namreč na voljo od 18.990 (595 custom 1.4 T-jet 16V, 5-st. roč.) do 25.990 evrov (595 competizione 1.4 T-jet 16V, 5-st. roč.). Platneno-strešna različica, na ceniku cabrio, stane še dodatnih 2.000 evrov, približno toliko pa boste po prenovi odšteli še za petstopenjski robotizirani menjalnik MTA z obvolanskima ročicama. Pred prenovo je stal 800 evrov, torej se škorpijon ni podražil le za 500 evrov, pač pa za trikrat toliko, ko imamo v mislih različico z omenjenim menjalnikom. Letos, odkar Abarth pri nas nastopa povsem samostojno, so prodali 14 vozil pred prenovo, po njej pa jih pričakujejo še nekaj več, med 20 in 25 na letni ravni. Med pri nas prodanimi so bile tako različice elaborabile (po prenovi custom), turismo in competizione, medtem ko najhitrejše in najdražje različice 695 biposto še niso prodali. Po prenovi jo bodo še nekoliko težje, saj se ta s prenovo poslavlja, naročilo pa je možno le izjemoma in še to v stari podobi.

Cene:

abarth 595 custom 1.4 T-jet 16v, 5-st. roč. (107 kW) – 18.990 EUR
abarth 595 custom 1.4 T-jet 16v, 5-st. rob. MTA (107 kW) – 20.780 EUR
abarth 595 custom cabrio 1.4 T-jet 16v, 5-st. roč. (107 kW) – 20.990 EUR
abarth 595 custom cabrio 1.4 T-jet 16v, 5-st. rob. (107 kW) – 22.780 EUR
abarth 595 turismo 1.4 T-jet 16v, 5-st. roč. (121 kW) – 22.990 EUR
abarth 595 turismo 1.4 T-jet 16v, 5-st. rob. MTA (121 kW) – 24.780 EUR
abarth 595 turismo cabrio 1.4 T-jet 16v, 5-st. roč. (121 kW) – 24.990 EUR
abarth 595 turismo cabrio 1.4 T-jet 16v, 5-st. rob. MTA (121 kW) – 26.780 EUR
abarth 595 competizione 1.4 T-jet 16v, 5-st. roč. (132 kW) – 25.990 EUR
abarth 595 competizione 1.4 T-jet 16v, 5-st. rob. MTA (132 kW) – 27.780 EUR
abarth 595 competizione cabrio 1.4 T-jet 16v, 5-st. roč. (132 kW) – 27.990 EUR
abarth 595 competizione cabrio 1.4 T-jet 16v, 5-st. rob. MTA (132 kW) – 29.780 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 8. 9. 2024
September 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |