Fiat si je tokrat osnovo sposodil pri Mitsubishiju in njihovem L200, zato je podobnost seveda očitna, pod pokrovom pa se vrti tudi Mitsubishijev pogonski stroj. Vseeno pri Fiatu poudarjajo, da ima fullback pred tekmeci nekaj očitnih prednosti, med katerimi so na domači premieri najbolj izpostavljali najmanjši obračalni krog v skupini poltovornjakov. 11,8 metra potrebuje fullback za izpeljavo popolnega kroga. Bojda je tudi najbolj aerodinamičen pickup pri nas, koeficient upora Cx znaša 0,40. Ob tem bi se hibridni prius le kislo nasmehnil, a za oglato škatlo je tudi ta vrednost pravi dosežek.
V Sloveniji se bodo prodajale le različice z dvojno kabino in štirimi sedeži, ker po takšnih tako ali tako posežejo skoraj vsi kupci.
V Sloveniji se bodo prodajale le različice z dvojno kabino in štirimi sedeži, ker po takšnih tako ali tako posežejo skoraj vsi kupci. Če bi kdo želel imeti le podaljšano kabino, pri kateri je potem keson za dobrih trideset centimetrov daljši, ali pa šasijo za nadgradnje, bo lahko posebej naročil tudi omenjeni. V cenikih pa boste našli le dvojno kabino in na zalogi bodo le ta vozila.
Torej, tehnikalije. Fullback zmore na svojih plečih nositi tono tovora oziroma vleči do 3.100 kilogramov težko prikolico. Tovorni del je pri dvojni kabini dolg 152 in širok 147 centimetrov, terenske vrline pa poleg pogona zagotavljajo še 30-stopinjski vstopni in 22-stopinjski izstopni kot ter bočni nagib do 45 stopinj. Najcenjša izvedenka ponuja le pogon na zadnji kolesni par, vse ostale pa kajpak štirikolesni z reduktorjem, odločate se lahko med različnimi pogoni in posledično izberete še zaporo zadnjega diferenciala.
V vsakem primeru bo fullback poganjal Mitsubishijev 2,4-litrski turbodizelski motor, ki je na voljo v dveh različicah. Šibkejša ponuja 113 kW moči in 380 Nm navora, močnejša pa ob pomoči variabilnega krmiljenja ventilov 133 kW moči ter 430 Nm navora. Motor v obeh izvedenkah ustreza normativom Euro 6. V primeru, da vam ročni 6-stopenjski menjalnik ne diši, lahko doplačate za 5-stopenjski samodejni.
Paketa opreme sta dva. Osnovni GSX nima stranskih pragov in ostalih lepotilnih elementov ter je namenjen predvsem zahtevni uporabi za gozdarje, lovce in podobno, dražji GLX pa z omenjenimi dodatki poskrbi še za atraktiven videz. Je pa že osnovni GSX precej dobro založen z opremo in ponuja klimatsko napravo, radio z USB in bluetooth, sistem zaviranja v sili in večino ostalega, GLX pa med drugim dodaja še biksenonske žaromete, vzvratno kamero, radio s 6,1-palčnim zaslonom, opozorilnik pred nenamerno menjavo pasu. Oba imata tudi 7 zračnih blazin.
Ter še cene z upoštevanjem DDV ter popusta v višini 3.500 EUR, ki bo najbrž kar stalnica:
fiat fullback GSX 2WD 113 kW – 24.490 EUR
fiat fullback GSX 4WD 113 kW – 25.490 EUR
fiat fullback GLX 4WD 133 kW – 26.790 EUR
fiat fullback GLX 4WD 133 kW avt. – 27.990 EUR