Pred leti so pri Daimlerju novo reinkarnacijo napovedali kot revolucionarno, zato smo razred E še posebej težko pričakovali. Pred meseci na splet poslane fotografije so nas najprej kar malo razočarale. Namreč, pričakovali smo revolucijo, rezultat štiriletnega razvoja pa nam je prinesel neizstopajočo poslovno limuzino. Ko novi razred E primerjamo z manjšim razredom C in prestižnejšim S, lahko kar malo v šali in malo zares zapišemo, da Robert Lešnik pri oblikovanju tokrat res ni imel pretirano težke naloge. Novinec, ki zrak reže z najboljšim količnikom v razredu, ima čiste linije, te pa so svoj prostor našle tudi v notranjosti.
Tu v primerjavi s prej omenjenima izstopa predvsem nova armaturna plošča z opcijsko nameščenim zaslonom in merilniki. Razred E tako prej kot na sam izgled stavi na nove tehnologije, ki prinašajo revolucijo. Najpomembnejši je sistem DRIVE PILOT, s katerim novinec stopa v smer avtonomni vožnji, pomembna pa sta še sistema PRE-SAFE in PRE-SAFE SOUND. Prvi v primeru predvidevanja nesreče potnike pripravi na trk, slednji pa s predhodnim zvočnim signalom zaščiti njihov sluh.
Sprva so na voljo tri motorne različice, bencinska in turbodizelski. Novost predstavljata 2,0-litrska štirivaljnika z oznakama E 200 in E 220 d, ki razvijeta 135 (184 KM) oziroma 143 kilovatov (194 KM). Pridružuje se še močnejši, 3,0-litrski šestvaljni turbodizelski E 350 d, ki razvije 190 kilovatov moči (258 KM) in 620 Nm navora. S prihodom nove generacije so se nemški snovalci popolnoma poslovili od ročnega menjalnika, kar pomeni, da so prav vsi povezani z novim 9-stopenjskim samodejnim menjalnikom 9G-TRONIC. Med tem, ko bo na prihod močnejših različic in tistih s štirikolesnim pogonom 4MATIC potrebno še počakati, lahko novinca opcijsko že opremite z zračnim vzmetenjem AIR BODY CONTROL.
E se s tremi paketi opreme – avantgarde, exclusive in AMG line - najprej predstavlja v limuzinski različici, ponudbo pa proti koncu leta povečujejo še s karavanom, kabrioletom in kupejem. 47.720 evrov stane najcenejši bencinski E 200, 49.590 predvidoma najbolj priljubljen turbodizelski E 220 d in 63.850 evrov trenutno najdražji turbodizelski E 350 d. Seveda ne smemo mimo opcijske opreme in te je pri novem razredu E res veliko. Ker serijsko sveti v halogenski tehniki, najprej omenimo pametne žaromete MULTIBEAM LED s 84 LED diodami, 12,3-palčna zaslona z možnostjo TV-sprejemnika, projekcijski zaslon, sedeže z masažno funkcijo ENERGIZING, sedemtisočevrsko 3D-ozvočenje Burmester in podobne. Prej navedene cene razreda E, ki je pri nas v prejšnji reinkarnaciji predstavljal osem odstotkov celotne prodaje, tako vzemite kot odskočišče v svet revolucionarne poslovne limuzine. Prva prednaročila so pri nas sprejeli kar leto nazaj, sicer pa pričakujejo prodajo med 100 in 120 vozil letno.