Ampak sta bila tista notri precej turobna, temna, tale je pa prava paša za oči, če imate radi svetlo usnje. Sicer je precej občutljivo na umazanijo in potem dobro izgleda samo, dokler je novo. X4 ima še nov, lepo ’mesnat’ volanski obroč, ki je del paketa M sport in lepo sede v roke, nov pa je tudi multimedijski vmesnik. S prejšnjim ni bilo nič hudo narobe, še danes je eden boljših, vseeno pa novi deluje bolj odzivno in tudi grafično je stopil v korak s časom.
Tudi zato tu pogrešam samo še kakšne digitalne merilnike, vendar jih BMW modelu X4 še ni namenil, bolj kot to pa še kakšno priročno odlagalno mesto. Eno so sicer skrili levo pod volanski obroč in drugo pred ročico samodejnega menjalnika, to pa je tudi vse in to v avtomobilu, ki v dolžino meri le malo manj kot 4 metre 70. O ostalih stvareh tokrat ne bom predolg, si lahko več preberete v obeh testih šestvaljnih različic tukaj in tukaj, lahko pa le ponovim, da je ergonomija, kot se od znamke BMW pričakuje, perfektna, kakovost materialov pa tudi, čeprav se leta X4 tu že kar lepo poznajo. Priporočam še nakup kamere za vzvratno vožnjo, ker padajoča streha ne prinaša le moderne oblike in manka prostora nad glavami potnikov v drugi vrsti, pač pa tudi slabšo preglednost nazaj in vstran.
Če boste gledali le naprej, boste tam zagotovo opazili širok motorni pokrov, pod katerim se tokrat skriva štirivaljni bencinski motor z dvema turbinama. Zanimiv je, ker je pri nas prava redkost in ker vsi norijo za dizli. Razvije 180 kilovatov oziroma 245 'konjev' in čeprav v Münchnu pravijo, da porabi celo manj kot 7,5 litra na sto kilometrov, bo v praksi le stežka pod 10. Je pa res, da tudi podobno zmogljiv xDrive30d ne porabi bistveno manj in da avtomobil vseeno tehta kar 1.845 kilogramov. To se nenazadnje pozna tudi v zavojih, čeprav so vozne lastnosti, vsaj za tip vozila, na zavidljivi ravni. Vseeno pa tole ni noben športnik, da ne bo kdo razumel narobe, le podvozje ima precej čvrsto, da se v zavojih ne nagiba preveč, je pa zato toliko manj udoben na slabših podlagah.
Kljub porabi še vedno ne razumem, zakaj se za ta motor ne odloči več kupcev. Z njim je X4 zelo hiter, do stotice potrebuje celo manj kot šest sekund in pol, kar je hitreje od golfa GTI, ob tem pa oddaja še precej prijeten zvok. Dobro, ni ravno uigran kot kakšen močnejši šestvaljni, vseeno pa se v primerjavi s kar traktorskimi štirivaljnimi dizli karakterju vozila bistveno bolj poda.
Če prevozite manj od 15 tisoč kilometrov letno, naj bo vaša prva izbira. Seveda ima BMW v ponudbi še bistveno bolj vozniško dovršene modele, zato X4 kupite, če želite zares izstopati v poplavi pločevine in če vam ni težko odšteti več kot 80 tisočakov za takšnega. Pred vrati je že nov model in mogoče bo tisti bolj upravičil zares visoko ceno.