O novi generaciji smo nekaj malega že napisali, ko so nam ga pred nekaj meseci prvič predstavili, premiero si lahko preberete tukaj. Tokrat dodajamo še, da bosta na voljo dva pogonska agregata, dvolitrski turbodizel ponuja 103 oziroma 125 kilovatov moči in za tega se bodo pri nas verjetno odločili praktično vsi kupci, alternativa je namreč še 3,2-litrski šestvaljni bencinski motor, ki je na voljo le pri najbogatejšem paketu opreme in stane vsaj 52.990 EUR. Poleg ročnih je na voljo pri večini motorjev še 9-stopenjski samodejni menjalnik.
Cherokee stoji na nekoliko spremenjeni platformi giuliette in se lahko pohvali z odličnim izkupičkom pri trčenjih Euro NCAP, kjer se je lani izkazal za eno najbolj varnih vozil. Poleg čvrste konstrukcije namreč potnike aktivno in pasivno ščiti še kopica elektronskih pomagal, med katerimi izpostavljam sedem varnostnih blazin, sistem za preprečitev trka pri majhnih hitrostih, cherokee zna še sam parkirati in se z radarskim tempomatom sam povsem ustaviti ter tudi ponovno speljati. Poleg omenjenih so seveda serijski vsi sistemi, ki jih poznamo že dolgo, denimo ESP.
Veliko teh elementov najdete že v osnovni opremi longitude, dražji paket limited pa med merilnike dodaja 7-palčni TFT-zaslon in 8,4-palčnega na osrednji del armaturne plošče, sedeži so v tem primeru usnjeni, med sprednjima sedežema pa najdemo celo ploščo za brezžično polnjenje mobilnih telefonov. Najbolje opremljeni trailhawk poleg nekoliko spremenjene zunanjosti (ta je različna za vsak paket posebej) ponuja še posebno terensko vzmetenje in zaščito pod vozilom, sistem za spuščanje po klancu in dodatni način 'rock' pri izbiri pogona za premagovanje najtežjih podlag.
Sicer lahko izberete le dvokolesno gnano različico, a pravi jeep mora imeti štirikolesni pogon in zato ponuja cherokee celo več različnih štirikolesnih pogonov; najboljši ponuja reduktor in zaporo diferenciala, pri takšni izvedenki pa lahko izbirate med voznimi programi auto, snow, sport, sand/mud in rock. Da bo indijanec vedno suvereno plezal mimo ovir ...