Tehnološko je izjemno dovršen, pri znamki pa pravijo, da je najbolj športen med limuzinami visokega razreda. Z raziskavo pri potencialnih in sedanjih lastnikih so ugotovili, da mora oblika ostati klasična, zato močno spominja na ostale hišne modele. A8 je zrasel in kljub temu postal še lažji, za kar se mora spet zahvaliti karoseriji iz aluminija. So pa tokrat uporabili tudi nekaj jekla (B-stebriček), da bi bil avtomobil še bolj čvrst za boljše vozne lastnosti in povečano varnost. Kot prvi na svetu ponuja tudi sprednja svetila s tehniko 'full led', kar pomeni, da ne uporablja več klasičnih žarnic in sijalk, temveč le še svetilne diode. Zadeva je izjemno tehnično napredna, saj potrebuje posebne hladilne sisteme, hkrati pa svetlobo prilagaja na številne načine, ki so odvisni od zunanjih pogojev. Klasičnih meglenk zato nima več.
Notranjost je izdelana minimalistično. Ponuja ogromno vsega, ampak tega ne kaže preveč očitno. Za upravljanje osemstopenjskega menjalnika ima čisto novo elektronsko ročico, posebne komfortno-športne sedeže (dodatna oprema) pa lahko nastavljate v kar 22 smereh. Če vam je pomembna glasba, si lahko v kabini omislite 19 zvočnikov firme Bang & Olufsen s skupno močjo 1460 vatov. Celo pri grafiki velikega osrednjega zaslona so šli tako daleč, da so se povezali s podjetjem Nvidia, ki ga ljubitelji računalniških iger gotovo dobro poznate. Za prijetno počutje so na voljo še tri različne barvne ambientalne osvetlitve notranjosti, ki se lahko shranijo na različne ključe in so tako prilagojene osebnim nastavitvam, vozniku pa pri vožnji ponoči pomaga še posebna IR-kamera na nosu vozila, ki obarva topla telesa v okolici in s tem pomaga preprečiti, da bi koga povozili. Tudi aktivni tempomat zna sam ustaviti A8 in ponovno speljati.
Vse to seveda stane. Za začetek sta na voljo dva motorja V8: bencinski FSI z 273 (372) in dizelski TDI z 258 (350 KM) kilovati. Oba s serijskim štirikolesnim pogonom quattro, ki prenaša moč v razmerju 40:60 spredaj:zadaj (razmerje se spreminja do 85% v korist posamezne osi, v skrajnem primeru tudi do 100%). Pri obeh se cena prične malo pod 100 tisoč evri, do konca leta pa jih bodo pri nas prodali 32. Ker je veliko povpraševanje po modelih z lučmi 'full led', jih ne bo ravno veliko na naših cestah, saj je za naš trg rezerviran le po en avtomobil vsake tri tedne, sicer je čakalna doba za A8 s ksenonskimi žarometi 1,5 do 2 meseca. Kmalu pripeljejo še šibkejši modeli kot sta 3,0 TFSI (avgusta) in 3,0 TDI quattro (oktobra), prihodnje leto pa še 3,0 TDI s sprednjim pogonom in zmanjšano porabo goriva.
Od letošnjih novosti bodo pri Audiju na voljo še športni RS5 (poleti), R8 spyder je že naprodaj, TT konec julija, konec poletja novi A1, novembra še prestižni A7, prihodnje leto marca pa novi audi A6.
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!