Audi A3
Domača premiera
Še lani je imel v svetu 13,9-odstotni tržni delež, v Sloveniji pa celo 16,4, zato bo tudi v prihodnosti igral novi model zelo pomembno vlogo. Tudi ponudba se je in se še bo temu primerno širila; že v Parizu bo predstavljen novi sportback, kasneje pričakujemo limuzino, verjetno tudi kabriolet in še kakšno presenečenje. Za Audi je na domačem trgu spodbuden tudi podatek, da je kljub 15,5-odstotnemu padcu trga novih vozil pri prestižnih znamkah ta padec le 7-odstotni in da je njihov tržni delež malce zrasel.
Novosti na povsem novem A3 resnici na ljubo sploh niso tako očitne na prvi pogled, kar priznavajo celo pri Audiju. Seveda so želeli ustvariti tudi na pogled privlačen avtomobil, vendar so se veliko bolj posvetili kvaliteti izdelave, kar lahko opazite po manjših režah med deli karoserije. Prav tako so kljub čvrstejši karoseriji uspeli zmanjšati maso avtomobila tudi do 80 kilogramov, kar je zelo pomembno za varčevanje z gorivom in boljšo vozno dinamiko. Nova platforma MQB (prečni modularni sistem), na kateri bo v prihodnjih letih po načrtih lastnika Volkswagna s trakov pripeljalo kar 24 milijonov vozil, pa omogoča še nadaljnje dodelave v smislu električnega in hibridnega pogona. Poleg tega Audi že razvija novo za avtomobile z vzdolžno vgrajenim motorjem, ki jo bodo predvidoma delili s Porschejem.
A3 pri dolžini ne odstopa od predhodnika, zato pa je previs čez kolesi spredaj precej krajši, medosna razdalja daljša, avto je po merah širši, skupaj z ogledali pa ožji, ker so jih namestili na 'ramenski' del vrat. Vsi motorji ustrezajo normam EU6, ponudba pa je kar pestra, saj obsega bencinski 1,4-litrski in 1,8-litrski agregat ter dizelska 1,6 TDI in 2,0 TDI, vsi skupaj z razponom moči od 90 (122) do 132 kW (180 KM). Posebej zanimiv je 1,4 TFSI, pri katerem se ob manjši obremenitvi izklapljata dva valja, da privarčujeta v povprečju 0,4 litra bencina na 100 km, sicer pa se ponudbi v kratkem pridružijo še osnovni 1,2 TSI, ki bo stal dobrih 20.000 evrov, osnovni 1,6 TDI s 66 kW (90 KM) in močnejši 2,0 TDI s 136 kW (185 KM).
Najbolj zanimivo pa je, da baje vse manj kupcev zanima, kakšen motor se vrti pod pokrovom spredaj, kakšno podvozje in krmilni mehanizem ima avtomobil, važno je, kaj vse omogoča serijska in dodatna oprema. Tu je Audi seveda tradicionalno zelo močan, saj ponuja večino dodatkov, ki se vozijo v njihovih najprestižnejših modelih, od serijskih novosti pa velja izpostaviti elektromehansko parkirno zavoro, sedem zračnih blazin (vključujoč kolensko), sistem start stop in radio, medtem ko so na armaturni plošči drastično zmanjšali število gumbov, da vse skupaj izgleda zelo pospravljeno in enostavno. Če si izberete multimedijski vmesnik MMI touch, zna slednji na velikem okroglem gumbu odčitati kar vašo pisavo, potem pa so tu še prilagodljivo podvozje, napredna navigacija z zemljevidi Google earth, zvočni sistem Bang&Olufsen in tako dalje.
Do konca leta naj bi pri nas prodali 50 novih audijev A3, čeprav se bo po svetu še naprej prodajal in celo proizvajal stari model. Za domače kupce pa so seveda najpomembnejše cene, ki si jih lahko ogledate spodaj; kot zanimivost, prvih 30 kupcev bo dobilo poseben bonus – pri 1,4 TFSI 1.500 EUR, pri 2,0 TDI 2.000 EUR, ali pa poseben paket komfort za 1.900 EUR v vrednosti 3.085 EUR. In če primerjamo novega s starim; cena je kljub boljši in sodobnejši opremi enaka, v primerjavi z MB A in BMW serije 1 pa je ravno med obema.
nekatere cene audija A3:
A3 1,4 TFSI (90 kW, 122 KM) attraction - 22.170 EUR
A3 1,4 TFSI (90 kW, 122 KM) ambition - 24.230 EUR
A3 1,4 TFSI (90 kW, 122 KM) ambiente - 24.230 EUR
A3 1,4 TFSI (103 kW, 140 KM) attraction - 24.180 EUR
A3 1,8 TFSI (132 kW, 180 KM) attraction - 26.550 EUR
A3 1,8 TFSI quattro (132 kW, 180 KM) attraction - 31.610 EUR
A3 1,6 TDI (77 kW, 105 KM) attraction - 22.270 EUR
A3 2,0 TDI (110 kW, 150 KM) attraction - 25.770 EUR
A3 2,0 TDI quattro (110 kW, 150 KM) attraction - 30.300 EUR
A3 2,0 TDI quattro (110 kW, 150 KM) ambition - 32.370 EUR
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!