Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Audi A3

Domača premiera

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Audi je leta 1996 z modelom A3 ustvaril temelj sodobnega kompaktnega razreda za petičnejše kupce. V svojem segmentu je kraljeval ves čas, odkar je naprodaj, tudi z drugo generacijo, ki je bila predstavljena leta 2003. Podobno ali celo bolje je na trgu novih vozil nastopal v Sloveniji, kjer se je zanj do danes odločilo že 6.200 kupcev.
Audi A3
Foto: Matej Mihinjač & Audi
14. 9. 2012 ob 19:15
Komentarjev: 0

Še lani je imel v svetu 13,9-odstotni tržni delež, v Sloveniji pa celo 16,4, zato bo tudi v prihodnosti igral novi model zelo pomembno vlogo. Tudi ponudba se je in se še bo temu primerno širila; že v Parizu bo predstavljen novi sportback, kasneje pričakujemo limuzino, verjetno tudi kabriolet in še kakšno presenečenje. Za Audi je na domačem trgu spodbuden tudi podatek, da je kljub 15,5-odstotnemu padcu trga novih vozil pri prestižnih znamkah ta padec le 7-odstotni in da je njihov tržni delež malce zrasel.

Novosti na povsem novem A3 resnici na ljubo sploh niso tako očitne na prvi pogled, kar priznavajo celo pri Audiju. Seveda so želeli ustvariti tudi na pogled privlačen avtomobil, vendar so se veliko bolj posvetili kvaliteti izdelave, kar lahko opazite po manjših režah med deli karoserije. Prav tako so kljub čvrstejši karoseriji uspeli zmanjšati maso avtomobila tudi do 80 kilogramov, kar je zelo pomembno za varčevanje z gorivom in boljšo vozno dinamiko. Nova platforma MQB (prečni modularni sistem), na kateri bo v prihodnjih letih po načrtih lastnika Volkswagna s trakov pripeljalo kar 24 milijonov vozil, pa omogoča še nadaljnje dodelave v smislu električnega in hibridnega pogona. Poleg tega Audi že razvija novo za avtomobile z vzdolžno vgrajenim motorjem, ki jo bodo predvidoma delili s Porschejem.

A3 pri dolžini ne odstopa od predhodnika, zato pa je previs čez kolesi spredaj precej krajši, medosna razdalja daljša, avto je po merah širši, skupaj z ogledali pa ožji, ker so jih namestili na 'ramenski' del vrat. Vsi motorji ustrezajo normam EU6, ponudba pa je kar pestra, saj obsega bencinski 1,4-litrski in 1,8-litrski agregat ter dizelska 1,6 TDI in 2,0 TDI, vsi skupaj z razponom moči od 90 (122) do 132 kW (180 KM). Posebej zanimiv je 1,4 TFSI, pri katerem se ob manjši obremenitvi izklapljata dva valja, da privarčujeta v povprečju 0,4 litra bencina na 100 km, sicer pa se ponudbi v kratkem pridružijo še osnovni 1,2 TSI, ki bo stal dobrih 20.000 evrov, osnovni 1,6 TDI s 66 kW (90 KM) in močnejši 2,0 TDI s 136 kW (185 KM).

Najbolj zanimivo pa je, da baje vse manj kupcev zanima, kakšen motor se vrti pod pokrovom spredaj, kakšno podvozje in krmilni mehanizem ima avtomobil, važno je, kaj vse omogoča serijska in dodatna oprema. Tu je Audi seveda tradicionalno zelo močan, saj ponuja večino dodatkov, ki se vozijo v njihovih najprestižnejših modelih, od serijskih novosti pa velja izpostaviti elektromehansko parkirno zavoro, sedem zračnih blazin (vključujoč kolensko), sistem start stop in radio, medtem ko so na armaturni plošči drastično zmanjšali število gumbov, da vse skupaj izgleda zelo pospravljeno in enostavno. Če si izberete multimedijski vmesnik MMI touch, zna slednji na velikem okroglem gumbu odčitati kar vašo pisavo, potem pa so tu še prilagodljivo podvozje, napredna navigacija z zemljevidi Google earth, zvočni sistem Bang&Olufsen in tako dalje.

Do konca leta naj bi pri nas prodali 50 novih audijev A3, čeprav se bo po svetu še naprej prodajal in celo proizvajal stari model. Za domače kupce pa so seveda najpomembnejše cene, ki si jih lahko ogledate spodaj; kot zanimivost, prvih 30 kupcev bo dobilo poseben bonus – pri 1,4 TFSI 1.500 EUR, pri 2,0 TDI 2.000 EUR, ali pa poseben paket komfort za 1.900 EUR v vrednosti 3.085 EUR. In če primerjamo novega s starim; cena je kljub boljši in sodobnejši opremi enaka, v primerjavi z MB A in BMW serije 1 pa je ravno med obema.

nekatere cene audija A3:

A3 1,4 TFSI (90 kW, 122 KM) attraction - 22.170 EUR
A3 1,4 TFSI (90 kW, 122 KM) ambition - 24.230 EUR
A3 1,4 TFSI (90 kW, 122 KM) ambiente - 24.230 EUR
A3 1,4 TFSI (103 kW, 140 KM) attraction - 24.180 EUR
A3 1,8 TFSI (132 kW, 180 KM) attraction - 26.550 EUR
A3 1,8 TFSI quattro (132 kW, 180 KM) attraction - 31.610 EUR
A3 1,6 TDI (77 kW, 105 KM) attraction - 22.270 EUR
A3 2,0 TDI (110 kW, 150 KM) attraction - 25.770 EUR
A3 2,0 TDI quattro (110 kW, 150 KM) attraction - 30.300 EUR
A3 2,0 TDI quattro (110 kW, 150 KM) ambition - 32.370 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 12. 2024
December 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |