Prednosti je veliko: kangoo se takoj požene z mesta in čeprav potem res dooolgo rabi do 100 km/h, je važen tisti pospešek do 60, ki je odličen. Če vas vseeno zanima, do 100 z mesta prileze v 20,3 sekunde, končna hitrost pa je omejena na 130 km/h. Motor je šibek, 44 kW (60 KM) pa je vseeno dovolj za mestno dostavo. Prestav nima, tako da samo premaknete ročico v D in se vozite. Bi rekel, da je znotraj tiho, ker motorja ne slišite, ampak ni, ker je nazaj odprt prostor in se pač zelo sliši kolesa in zrak, ki reže oglato karoserijo. Merilniki so zelo enostavni, na njih lahko spremljate, koliko je napolnjena baterija, spodaj, kakšen je še doseg, in to je to. Tudi voznikov prostor mi je všeč za delo, ker ima kar nekaj uporabnih odlagalnih mest. Nosilnost je zelo uporabnih 650 kilogramov, torej boste v tovorni prostor, ki meri 3 kubike, lahko stlačili marsikaj. Le tovarniškemu podatku o dosegu s polno baterijo 170 kilometrov ne gre verjeti. Na našem testu smo v povprečju prevozili le slabih 100 km, ko smo začeli preračunavati, če nam bo uspelo pripeljati do najbližje polnilnice.
Ima pa tale kangoo eno večjo pomanjkljivost. Vgrajeni polnilnik omogoča samo polnjenje s tokom 16 amperov oziroma z močjo 3,3 kilovata tudi na hitrih polnilnicah. Baterija nima možnosti polnjenja z enosmernim 43-kilovatnim tokom ali vsaj z 22 kW kot ZOE. To bi uporabnost tega malega kombija, ki nima zaradi 22 kWh litij-ionske baterije nič manjšega tovornega prostora, še precej povečalo. Voznik recimo pride nazaj v bazo, da za uro ali dve hitro polniti kombi in šiba dalje z novo robo. Ne bo šlo, vedno bo treba čakati vsaj 7 ur, da se dovolj napolni, kar bo OK za tiste, ki imajo dostavo samo podnevi in se lahko kombi potem ponoči polni. Je pa prednost električnih vozil ta, da se jih da dokaj enostavno nadgrajevati, zato bodo verjetno v kratkem ponudili še zmogljivejšo baterijo in hitrejše polnjenje.
Če so poti po mestu kratke, je tole idealen delovni stroj, takšen stane dobrih 20 tisočakov in lahko zanj dobite še 5 subvencije, tako da cena ob nakupu sploh ni visoka. Bo pa seveda potrebno najeti še baterijo, kar pomeni dodaten strošek od 73 do 118 evrov na mesec. Podjetja, ki znajo dobro preračunati stroške vzdrževanja (kombiji se na pogostih kratkih vožnjah hitro izrabijo), ki so pri električnem vozilu bistveno manjši, in ki dnevno s posameznim kombijem opravijo dovolj voženj, da varčujejo pri energentu, lahko kar dobro pridejo skozi.