Že na daleč se vidi, da je avtomobil športno našpičen, s čimer se seveda že na daleč oddaljuje od klasičnega primerka. Bolj zajetna sta odbijača, širši so pragovi, drugačna je maska in seveda je na zadku bolj agresiven difuzor, na vsaki strani pa po dve kvadratni izpušni cevi. Seveda bo zunaj veliko oznak AMG, takisto posebna platišča AMG, pričakujemo pa seveda še zajetnejše zavore z rdečimi zavornimi čeljustmi. Podvozje bo precej manj udobno kot pri GLC, saj bo športno nastavljeno, kljub temu pa bodo na voljo prilagodljivi blažilniki za manj bolečin v križu, ko in če bo to potrebno.
Motorizacija bo hibridna, bo pa za premikanje v prvi vrsti skrbel 2,0-litrski turbobencinski štirivaljnik, ki so ga razvili pri diviziji AMG, slednji pa lahko proizvede celo več kot 330 kW (450 KM) moči. Slednjega bodo spečali z elektromotorjem z močjo okoli 147 kW (200 KM), tako da bi v teoriji lahko bilo na voljo tudi 478 kW (650 KM) sistemske moči. Končna številka bo verjetno bliže 441 kW (600 KM), da si bodo lahko nekaj dodatne moči prihranili za medgeneracijsko prenovo ali za posebno izdajo 'black series'. Moč bo na vsa kolesa prenašal samodejni menjalnik z devetimi stopnjami, v salonih pa mrcino pričakujemo pozno poleti.