Pri Smartu so že pred časom napovedali, da bodo izdelovali samo še električne avtomobile, in prvi, #1, bo na cestah že to poletje. #3 bo po drugi strani prišel prihodnje leto, takrat pa se bo podal v boj za prodajne številke proti škodi enyaq coupé, volkswagnu ID.5 in BMWju iX2. Čeprav bo #3 večji od #1, pričakujemo cel kup podobne tehnologije v notranjosti, verjetno tudi osrednji 12,8-palčni zaslon, 9,2-palčni zaslon za digitalne merilnike in 10-palčni projekcijski prikazovalnik. Med varnostnimi tehnologijami bodo seveda radarski tempomat s funkcijo samodejnega ustavljanja in speljevanja, sistem za ohranjanje voznega pasu in za opozarjanje na vozila v mrtvem kotu, tudi samodejno parkiranje.
Tudi oblikovno bo #3 podoben manjšemu #1, šlo bo za nekakšno evolucijo oblike. Večina površin bo gladkih in tudi linije bodo enostavne, predvsem pa pričakujemo LED luči čez celotno širino zadaj in tudi spredaj. V dolžino bo novinec meril 4,4 metra, v širino 1,8 in v višino 1,6 metra, po napovedih pa bo na trgu tudi 4,5 metra dolga različica, verjetno s podaljšanim medosjem za kitajski trg. Polnih tehničnih podrobnosti še zaenkrat nimamo, bosta pa na voljo dva različno zmogljiva elektromotorja, pri čemer bo prvi proizvedel 114 kW (156 KM) moči, drugi pa 199 kW (271 KM), koliko kWh elektrike bo pogoltnila baterija pa zaenkrat še ni znano. Skoraj gotovo bo na voljo tudi hitra različica Brabus z dvema elektromotorjema, ki bi se lahko pognala do 100 km/h v slabih štirih sekundah, saj bo imela na voljo 314 kW (427 KM) moči in 543 Nm navora!