Sedaj, po skoraj 30 letni odsotnosti na tržišču in še vedno zelo močno gospodarsko povezanostjo z znamko FIAT, se znamka Giannini vrača na italijansko tržišče, vendar ne s kakšnim novim, 'našpičenim' fiatom 500, temveč simpatično majhnim električnim vozilom iz evropske kategorije L7 ECU vozil v obliki klasičnega 2-sedežnega poltovornjaka, ki pa zaradi premajhno odmerjenih mer karoserije (dolžina brez pričvrščenega rezervnega kolesa na zadku: 3170 mm, širina: 1615 mm, višina: 1610 mm) definitivno ne bo všeč Američanom, ker merijo poltovornjake s povsem drugačnimi vatli.
Ob tem so Italijani ta mini poltovornjak zakamuflirali v 'gamsa', čeprav je USO v resnici samo 'urbana koza', ker pač živimo v časih, ko je vizualno zavajanje ljudi splošna moda (s programi obdelane fotografije veliko ljudi na družbenih omrežjih, poplava raznih SUV in 'šišmiš' (oblikovni križanec) avtomobilov, ki vas na podlagi njihovega izgleda prepričujejo, da so 'kleni terenci'), zato se bo tudi USO (tako kot večina aktualnih SUV vozil in njihovih izpeljank) po vsej verjetnosti najbolje znašel na asfaltiranih voznih površinah. Za to bo v prvi vrsti poskrbela odsotnost 4x4 pogona, ker je mala italijanska 'urbana koza' gnana samo ob delovanju zadnjega kolesnega para, poleg tega se USO ne more pohvaliti s kakšno pošastno zalogo pogonske moči.
Uporabnik takšnega dvosedežnega poltovornega 'moped-avta' z vgrajenim tovornim prostorom na zadku (D x Š x V: 750 x 750 x 170 mm) ima na razpolago samo konstantnih 15 kW (20 KM) pogonske moči (120 Nm motornega navora), medtem ko mu občasni 'električni orgazmi' lahko zagotovijo največ 30 kratkotrajnih kilovatov (41 KM) pogonske moči. Temu primerna bo tudi priporočena potovalna hitrost v obliki 75 km/h, ki lahko občasno poskoči na 'vrtoglavih' 90 km/h. Za preskrbo odjemalcev z elektriko, ki jih je v tem vozilu občutno manj kot pri običajnih osebnih avtomobilih, je zadolžen sklop vgrajenih akumulatorjev z vozilu (glede na velikost) primerno kapaciteto (21 kWh). Zanimiv pa je italijanski pristop do kupcev, ki se 'palijo' na 'off-road' videz avtomobila, ker so Italijani ob tem podali dva različna podatka o avtonomiji vozila, ki pričata o tem, kako zelo so občutljivi električni avtomobili v primeru akcijskega dosega na morebitne 'motnje' v idiličnem svetu električnih avtomobilov, ki so povezane z aerodinamiko in kotalnim uporom.
giannini 650 Modena Group 5 1971 Če bodo na tem majhnem avtomobilu nameščene običajne cestne pnevmatike v dimenzijah 155/65 R14 75T se boste z njim lahko peljali približno 235 kilometrov (WMTC cikel) preden vam bo zmanjkalo 'električnega soka', medtem ko vam bo šopirjenje z nameščenimi 'off-road' pnevmatikami v dimenzijah 165/70 R14 85T lahko zagotovilo drastičen upad akcijskega radija (toliko o medijsko opevanih električno gnanih terenskih avtomobilih), ker boste s takšnimi pnevmatikami prevozili samo 140 kilometrov. Velikosti avtomobila z vgrajenim 6,6 kilovatnim polnilcem, ki naj bi akumulatorje napolnil v treh urah, pa je prilagojena tudi uporabna nosilnost, ki znaša skromnih 250 kilogramov (od tega lahko 150 kilogramov naložite v tovornem prostoru), podatkov o dejanski masi tega avtomobilčka pa Italijani zaenkrat niso razkrili. So pa razkrili italijansko prodajno ceno, ob kateri vas bo zelo hitro minilo razmišljanje o nakupu takšnega, skromno opremljena vozila, ker boste morali zanj odšteti 28.500 evrov (neto cena brez subvencij in dajatev).