Prva naloga, podkrmiljenje: vožnja naravnost, v nekem trenutku pa na polno zavijemo v desno. To je recimo situacija na cesti, ko se morate izogniti oviri pa je podlaga spolzka in takrat lahko še tako zavijate z volanom, pa bo šel avto kar naravnost. Kolesi sta do konca zasukani, avto pa trmasto vztraja po svoje in bi v ovinku zapeljal naravnost s ceste. Temu se reče podkrmiljenje.
Druga naloga, prekrmiljenje: spet se vozimo naravnost in scalo pripravimo do tega, da zdrsne zadek. Avto se vedno vrti okoli svoje navidezne osi, odvisno od dogodka, tokrat se je na primer zgodilo, da smo že zavili stran od navidezne ovire, vmes pa pohodili še zavoro in ker je bil zadek razbremenjen, je zdrsnil. V takšnih primerih je avto zelo težko nadzorovati, ker se navadno zavrti, če se že prej ne zaleti v ograjo ob cesti. Najbolj pomaga hitra reakcija na volanu in brez zaviranja, ker se sicer še več mase postavi na sprednjo os in je zadek še lažji. Temu se reče prekrmiljenje!
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!