Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Hitro se uči

Volkswagen caddy 1.6 TDI comfortline

Avtor prispevka: Miha Dovč
Golfisti verjetno najbolje poznate termin caddy. Pa vseeno, to je oseba, ki nosi torbo s kompletom palic po igrišču. Z opazovanjem svojega 'šefa' se tako lahko tudi marsikaj nauči.
Hitro se uči
Foto: Matej Mihinjač
6. 2. 2011 ob 20:00
Komentarjev: 0

V avtomobilskem svetu je podobno. Volkswagen caddy je iz poltovornjaka postal enoprostorec, sploh v zadnji generaciji pa je postal še bolj podoben dražjim vozilom te znamke. Poleg maske, ki spominja na tourana in sharana, je dobil tudi tapete v celotnem delu vozila. Iz paketa opreme life je nastal comfortline, katero imajo tudi osebna vozila. Še kakšen dokaz, da se caddy dobro uči? Kljub temu, da gre za volkswagna, le-ta izhaja iz gospodarske veje vozil in tu imata pred obliko in udobjem prednost uporabnost in ekonomičnost vzdrževanja. Ker je caddy najbolj osebno med gospodarskimi vozili, so poskrbeli tudi za te, malo manj tipične lastnosti gospodarskih vozil.

Njegovi stvaritelji odkrito priznavajo, da z novincem želijo poseči v segment osebnih avtomobilov, natančneje – družinskih vozil. Je dostavniško uporaben, hkrati pa dovolj udoben za prevoz, v tem primeru, do sedmih oseb. Tudi zadnja dva sedeža sta enako udobna kot sedeži pred njima, na žalost pa zavzameta preveč prostora v prtljažniku. Demontaža je hitra in enostavna. Malo več moči za odstranitev pa zahtevajo sedeži v srednji vrsti. Že res, da je klop deljiva 1/3 proti 2/3, vendar je tisti del z dvema sedežema nesramno težak, zato si je potrebno pri odstranjevanju poiskati pomoč še kakšne osebe. To je namreč edini način, če boste želeli izkoristiti vseh 3000 litrov, ki nastanejo z odstranitvijo petih sedežev.

V vsakem primeru bosta sprednja ostala v vozilu in vozniku ter sopotniku nudila vse tisto udobje, ki ga poznajo iz osebnih vozil te hiše. Resda je sedenje nekoliko višje, kar mu štejemo v plus, tudi velik vetrobran nudi dober razgled na vse smeri. Še bolj pa se boste razveselili stropne police nad glavama spredaj sedečih.

Ker je (lahko) caddy tudi družinski avtomobil, pozdravljamo serijski sistem za nadzor stabilnosti, ki ga konkurenca, razen svetlih izjem, nima. Da caddy, kljub temu da to dobro prikriva, izhaja iz veje gospodarskih vozil znamke Volkswagen, razodeva trpežna plastika, ki sta ji stik z milnico in vodo nekaj vsakdanjega. Z zadnjimi bočnimi drsnimi vrati se bo dobro znašel tudi na ožjih parkirnih mestih, je pa potrebno kar nekaj sile, da se vrata zapro. Robustnost pred udobjem? Vsekakor.

Tega žene novi 1,6-litrski TDI, ki zamenjuje 1,9-litrskega. S 75 kilovati je še na meji, da ostaja dovolj zmogljiv zanj. Le redko se boste peljali sami ali brez tovora, čelna površina pa tudi zahteva svoj davek. Poraba na testu je bila okoli sedmih litrov in pol, kar je več kot pri predhodniku, ker se mora motor enostavno bolj naprezati. S to konjenico tudi ne boste najhitrejši. Zelo pogosto se boste zalotili, da pedal za plin tiščite do konca, sploh, ko je caddy obtežen toliko kot zmore peljati. Če vas športni duh z nakupom tega vozila še ni zapustil, ne oklevajte in posezite po močnejšem agregatu, povprečne potrebe pa seveda zadovolji.

Morda velja še opozorilo, da se na delovno temperaturo ogreva toliko časa, da boste na krajših relacijah večkrat prej že prišli na cilj. 'Ekonomičnost' motorja se pozna tudi pri slabem ogrevanju velike kabine, tako da dobro premislite pred nakupom, če boste recimo čisto zadaj pogosto vozili otroke. Med dodatno opremo namreč lahko izberete tudi dodatni grelnik kabine. Cena takšnega pa je 22 tisočakov. Ni malo za družinski proračun a hkrati ni veliko za to, kako večopravilno vozilo dobite.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki volkswagen caddy 1,6 TDI comfortline
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1598
moč v kW (KM) pri vrt./min 75 (102) pri 4400
največji navor v Nm pri vrt./min 250 pri 1500-2500
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4406 x 1794 x 1856
medosna razdalja v mm 2681
prtljažnik v litrih 190 - 3030
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1739 (525)
največja hitrost v km/h 168
pospešek 0-100 km/h v s 12,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,6/5,2/5,7
poraba na testu v l/100 km 7,4
cena osnovnega vozila v EUR 13.990
cena testnega vozila v EUR 20.685
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 22.352

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 8. 12. 2024
December 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |