Varno za volanom z mobilniki
Triglav Drajv
Kako zadeva sploh deluje? Aplikacijo Drajv brezplačno snamete s spletne štacune, se registrirate, vključite GPS, namestite telefon na varno mesto v avtu, idealno na nosilec, in to je to, kliknete samo še 'začetek', preden se odpeljete. Kaj sploh varna vožnja je, je lahko stvar debate, vendar najbolj objektivni parametri zanjo so znani in Drajv jih bo spremljal. Meril bo vašo hitrost, ki je tu ključnega pomena, spremljal prekoračitve omejitev in tudi, koliko premikate telefon med vožnjo, kar se pač smatra kot nevarno opravilo. Spremljal bo tudi G-sile, torej, na kakšen način boste speljali zavoje ter kako pospešujete in zavirate. Tudi če nimate namena varčevati pri zavarovanju oz. ste pač pri drugi zavarovalnici, je lahko super način za vodenje vaše vozniške evidence in za osvojitev kakšne super nagrade. No, privarčujete pa tako, da vozite, kar se da varno.
Kako dejansko pridete do popustov, sprašujete? Maksimalni seštevek popusta, ki si ga lahko priborite, je 25 odstotkov, torej cena avtomobilskega zavarovanja je ob ponovni sklenitvi lahko za četrtino nižja. To je popust, ki je neodvisen od vaših dosedanjih bonitet, ampak se enostavno prišteje pod črto vašemu končnemu znesku. Vsaj 300 z aplikacijo posnetih kilometrov v najmanj desetih vožnjah vam prinaša 5 odstotkov popusta pri avtomobilskem zavarovanju ali 50-odstotno znižanje doplačila za mladega voznika. Po 300 kilometrih lahko s snemanjem dobrih voženj nadaljujete ter vsak mesec popust povečate še za en odstotek za prevoženih vsaj 100 kilometrov mesečno. V primeru 200 kilometrov pa povečate popust za dva odstotka. Če ste pridni in imate varno vožnjo v krvi, lahko do maksimalnega popusta privozite že v devetih mesecih.
Pri zbiranju popustov mora biti skupni rezultat voženj vedno vsaj 90 točk, kar pomeni, da boste po kakšnem letu že toliko umirili G-sile v vašem avtu, da boste lahko vozili s kozarcem vode na glavi. Hec na stran, po naših izkušnjah sodeč ni pretirano težko dobiti rezultat 90 ali več, le neprestano je potrebno spremljati dogajanje na cesti in začeti reagirati hitreje kot ponavadi. Da pridete do bonitet, vam aplikacije ni potrebno zaganjati vsakič, ko se usedete v avto, tistih 300 kilometrov pa je vendarle potrebnih, kar pa je malo v primerjavi s povprečnim mesečnim avtomobilskim tranzitom slovenskega Janeza. Ko pridobite prve odstotke, že lahko zahtevate kodo, s katero nato uveljavljate popust ob sklenitvi zavarovanja; če ste dovolj samozavestni, pa enostavno ne zahtevate kode, dokler ne pridete do tistih 25 odstotkov.
Gotovo ste se tekom prispevka vsaj enkrat vprašali, ali so vsi vneseni podatki v aplikaciji dejansko točni, bodisi omejitve širom Slovenije pa tudi zaznavanje hitrosti prek sistema GPS in podobno. No, mi smo se. Pa ne samo sami sebe, temveč tudi njih. Pri Triglavu nam pravijo, da se zavedajo, da so morebitne napake pri vnosih možne, zato jih lahko vedno, ko najdete kakšno, kar preko aplikacije kontaktirate in prijavite napako. Pravijo, da so pri popravljanju teh in tudi vaših rezultatov ažurni, zato neosvojenih bonitet na rovaš tehničnih napak ne bi smelo biti.
V uredništvu aplikacijo Drajv uporabljamo praktično vsi, resda ne ob snemanju testov, ko je veliko ustavljanja in speljevanja; in ker smo res veliko na cesti, že imamo vsi znižano ceno ob naslednjih sklepanjih avtomobilskih zavarovanj. Ampak veliko pomembnejše kot to je dejstvo, da vozimo varneje, tudi ko aplikacija ne snema voženj. Nehote hitro pridobiš t.i. mišični spomin in v določenih situacijah odreagiraš drugače kot sicer. Če med vsemi uporabniki aplikacija reši vsaj eno življenje na naših cestah, je njen obstoj upravičen. Priporočamo.
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!