Ime cupre formentor je izbrano zelo romantično, saj je formentor ime polotoka na otoku Majorka, kjer je res lepo. In krasna zavita cesta vodi do tja, saj so želeli pokazati, da je formentor eden bolj uživaških križancev.
Tokratni nima nobenih ekstremno dinamičnih ambicij, vsaj v različici z 1,5-litrskim turbobencinskim motorjem pod pokrovom ne. To pomeni, da je lahko namenjen praktično vsem, ki si želijo imeti zanimiv in atraktiven avtomobil, obenem pa pod pokrovom nočejo 300 'konjev', ker jih je strah porabe, dražjega zavarovanja in morebitnih kazni. Formentor je seveda konkretno oddaljen od tal, da je zelo nastopaški.
Malo manj kot 4,5 metra dolžine pomeni, da ni ogromen avtomobil. 450 litrov prtljažnika je nekje vmes med navadnim in karavanskim leonom, da si boste lažje predstavljali, in morda kakšen centimeter dolžinskega primanjkljaja prtljažni prostor nadoknadi s svojo višino.
Da si boste lažje predstavljali te litre … v prtljažnik lahko postavimo smuči s pancarji, čelado in vsem ostalim, in to z lahkoto. Tokrat so bile testni zajčki Elanove zložljive smuči, da je šlo lažje. Seveda lahko notri spravite nekaj tudi večjih torb in to brez problema. Za to dolžino avtomobila je prtljažnik precej spodoben.
Zadnja klop ponuja dovolj prostora tudi za višje, celo pri glavi, saj je streha ravno toliko višja, da ni nobenega problema. Tretji potnik v sredini ne bo posebej zadovoljen, ker je greben sedeža višji in ni blazno udoben. Je precej bolje poskrbljeno za dva, dva imata bolj dinamičen občutek, srednji sedeži pa so tako ali tako redko dovolj udobni.
Spredaj je prostora na sedežih dovolj, tudi hrbet precej lepo počiva in oprijema je ravno prav, da vas ne bo premetavalo za vsako figo. Obenem v sedež ne boste zasidrani tako močno, da boste doma potem še pol ure ravnali hrbet. Odlagalnih mest je kar nekaj, če boste vzeli samodejni menjalnik z mini ročico bo prostora še več, predvsem prostor za mobilni telefon je pravilno odmerjen in takoj začne polniti telefon, če slednji omogoča brezžično polnjenje. Poleg tega ima super funkcijo, da ojača mobilni signal za boljši sprejem med vožnjo, posledično pa bodo pogovori bolj tekoči.
Cena je še pomembna, seveda! Osnovni formentor stane 30.670 evrov, testni v videu pa dobrih 32 tisočakov, ker ima še 7-stopenjski menjalnik DSG.