Pri Volanu imamo zelo radi krožišča, že pri Mythbustersih so enkrat naredili poskus in dokazali, da je bila pretočnost kar za 50 odstotkov boljša! Pa tudi bolj varna so, ker če se že kaj zgodi, so hitrosti majhne, ni tistih bedarij, ko nekdo nekomu na polno prileti v bok, ko zapelje v rdečo luč. Pomembno je samo, da vedno lepo nakažete smer, ko greste ven, da tudi ostali vedo, kaj se dogaja, in da se ne čaka!
S T-crossom smo se peljali raziskovat Dolenjsko in že pri Sevnici naleteli na zanimivo krožišče z največjim kopitom na svetu! Številka naj bi bila 380, torej celo malo večja kot Iztokova 46. Narejeno je iz topolovega lesa, dolgo 2 metra in pol, za ročno izdelavo pa je Borut, modelar v Kopitarni, porabil 1,8 kubičnega metra lesa, 17 kilogramov lepila in 700 vijakov! Bravo in škoda, da ni še večje!
Baje je bilo prvo krožišče v New Yorku že pred več kot sto leti, ampak so se takrat veliko zaletavali, ker so vozili kar v obe smeri. Potem pa so se domislili, da bi promet tekel samo v eno smer, in je bilo boljše. Danes imajo avti, kot je T-cross, že serijsko samodejno zaviranje v sili, ampak vseeno je bolje, da ga ne preizkušate v prometu.
Testni je imel motor 1.0 TSI in ročni menjalnik s petimi prestavami, oprema pa je bila life. Zelo simpatičen avto, ki bo zelo všeč tistim, ki si želite nekaj v velikosti pola, bi pa sedeli višje, ker vas občasno že malo uščipne v levem kolenu. Pa ker bi radi bolje videli iz avta, tukaj se odlično, ker so površine precej ravne. Cena? Vstopni model 16 tisoč EUR, takšen z bogato opremo 21.
V Novem mestu nas je najprej pozdravila tableta v krožišču, ker imajo bogato farmacevtsko tradicijo, narejena je pa iz kamna in se imenuje Korkoras, kar je grško ime za reko Krko. Druga, ki je Iztoka takoj spomnila na rodno Štajersko, pa je ogromna pletenka iz črnega železa in opletena s pločevino. Najprej je na direkciji niso hoteli dovoliti, potem pa so jim pokazali primere iz vinskih krajev Francije in Portugalske, pa jo imamo!
Za nas, navdušence nad bencinom, pa bo tisti v krožišču proti Krškemu. Takoj, ko se pripeljete z avtoceste, vas spidvejist spomni, da je to mesto, ki že dolga leta živi s spidvejem. V bistvu trije spidvejisti, ki se jih lahko enostavno odstrani, če bodo kdaj spet vozili tiste velike uparjalnike v nuklearko. Potem se jih pa lepo nazaj postavi. Ravno minuli vikend je bila Velika nagrada Slovenije in zakaj na enega redkih motošportnih dogodkov pri nas ne bi imeli takšnega lepega spomina. Mogoče tudi na čase, ko avtomobili še ropotajo, ker kmalu verjetno ne bodo več.