Dal si nam takoj vedeti, da te avto navdušuje. S čim te najbolj?
Glede oblikovalskega jezika, ki se ga podjetje vztrajno drži, se kreše precej različnih mnenj, vendar meni rahla konzervativnost oz. zadržanost pri oblikovanju ustreza, saj se samo tako lahko zagotovi večnost. Všeč so mi golfove linije, ki so za takratne čase bile lepo speljane in se še tudi danes lepo zlijejo z modernimi avtomobili, kar je precejšen dosežek. V prvi vrsti pa mi je najbolj všeč zvok, saj je res nekaj posebnega. Veš, da si za volanom posebnega golfa. Ko se peljem z njim, se tudi počutim zelo varnega, saj je dodatne opreme nemalo. Z vidika varnosti ima ABS, ASD in dve zračni blazini. Resda je avto star, ampak je vseeno zadosti zanimiv, da je vožnja z njim pravo veselje. Je kar poskočen in od 3000 vrtljajev naprej pokaže tisto pravo moč, ki jo lahko da motor iz sebe, in takrat je občutek odličen. Je lepo vodljiv po ovinkih ter se lepo pelje. Skratka, všeč mi je kar celoten paket.
V redu, je sploh karkoli, da te res moti?
Kakor sem rekel, po letu in pol skorajda nisem našel hibe. Če že res moram izpostaviti nekaj, bi to bil motor. Po mojem mnenju je njegova največja pomanjkljivost, če ji sploh lahko tako rečemo, prevelika prostornina glede na moč, ki jo proizvede. Mogoče sem pristranski, ampak kaj več slabega nimam za povedati.
Če se še malce osredotočimo na objektivnost, kakšni so tehnični podatki?
Ali si ga kaj predelal?
Te je golf kdaj pustil na cedilu in če, v kakšni situaciji?
Da, enkrat pa res. Zgodilu se je v Kočevju v začetku tega leta, ko mi je odpovedal avtomat na zaganjaču. Motor bi sicer lahko ponovno zagnal s potiskom avta, vendar žal takrat v bližini ni bilo nikogar, da bi mi pomagal, poleg tega pa je bila tudi precej pozna ura, tako da sem kaj kmalu obupal. Ni mi preostalo drugega, kot da sem ga pustil tam ob cesti. Vrnil sem se naslednji dan s pomagači, nakar smo ga postisnili in motor se je zagnal. Težava ni bila ne vem kako pereča, vendar nevšečnost pa vseeno.
Katera je poleg očitnega vsesplošnega užitka v vožnji tista najbolj izstopajoča pozitivna izkušnja z avtom?
Katere avte si še imel v svoji lasti pred tem?
Pred tem avtom sem imel najprej golfa tretje generacije 1.9 SD, potem druge generacije 1.6 D in citroena AX 1.4. Slednji je bil izključno prevozno sredstvo, o nekih užitkih bi težko govoril.
Če za trenutek pozabimo na denar in pregrešno visoke cene avtov, katerega bi si izbral?
Če bi bil brez kakršnihkoli omejitev, bi imel s strani podjetja Carlsson predelanega mercedes-benza CLS 63 AMG. Resda sem velik ljubitelj znamke Volkswagen, vendar tudi Mercedes-Benz mi je zelo pri srcu. Če pa že nimam finančnih omejitev, potem pa sploh.
Zadnje besede?
Jaz osebno sem zelo zadovoljen z njim in upam še na čimveč prevoženih kilometrov. Zaenkrat vse v redu kaže in sem na dobri poti vse tja do 300 tisoč. In ne, ne prodajam ga.
tehnični podatki | volkswagen golf mk3 VR6 |
vrsta motorja | bencinski, šestvaljni, VR6, 2 ventila na valj |
prostornina v ccm | 2792 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 128 (174) |
menjalnik | ročni, petstopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
največja hitrost v km/h | 225 |
pospešek 0-100 km/h v s | 7,6 |
povprečna poraba v l/100 km | 9-10 |
cena novega vozila v EUR | cca. 22.500 (44.000 DEM) |
zdajšnja vrednost v EUR | 500-3.000 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!