Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Teorija in praksa na nasprotnih bregovih

Mazda CX-5 CD150 2WD attraction

Avtor prispevka: Anže Jereb
Izberite pravo kombinacijo in mazda CX-5 je lahko zelo prepričljiv stroj. Začuda se na tokratnih testih za pravo kombinacijo ni izkazala na papirju najbolj suverena različica, saj je bila v praksi tokratni testni CX-5 najbolj prijeten.
Teorija in praksa na nasprotnih bregovih
Foto: Gašper Miš
19. 7. 2013 ob 9:30
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

dvokolesno gnani CX-5 se pelje nadvse lahkotno
položaj za volanom je nadpovprečno dober
motor nas je navdušil s prožnostjo in porabo goriva
natančnost menjalnika je v samem vrhu
potniki boste imeli dovolj prostora spredaj ali zadaj
podvozje nudi pravo kombinacijo med udobjem in suvereno lego
preglednost je dobra
odlagališč je pohvalno veliko
prtljažni prostor je velik, ni pa na nivoju najboljših
cenovno je CX-5 nekako v sredini segmenta
v kombinaciji s tokratnim motorjem najbogatejši paketi opreme niso na voljo
3,8
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.1 (30 glasov)
video test mazda CX-5 CD150 2WD attraction
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Tole je že tretja testna mazda CX-5, tokrat prvič le s sprednjim pogonom. In zato najmanj suverena, bi marsikdo pomislil. Res? Pravzaprav le v primeru, da bi z njo želeli vleči počitniško prikolico ali se voziti po brezpotjih, česar pa noben lastnik takšnih vozil nikoli ne počne. Ker tudi s štirikolesnim pogonom to ni kleni terenec in ker si takšne avtomobile kupujete predvsem zaradi višjega sedenja. Če se boste zapeljali po kakšnem makadamu, bo tudi takšna s sprednjim pogonom dovolj. In dejansko je ravno zaradi dvokolesnega pogona avtomobil vozniško najbolj suveren, pelje se lahkotneje in manj okorno od štirikolesno gnanih izvedenk, kar je pravzaprav zelo pomembno. Ne zato, da boste ves čas divjali, potem ste pri nakupu zgrešili bistvo, temveč zato, ker je po občutku prijetnejša za vožnjo. Če vas to ne prepriča, vas bo prepričala poraba goriva.

Prvi testni CX-5 je ponudil najzmogljivejši dizelski agregat v ponudbi v kombinaciji s štirikolesnim pogonom. Test si preberite tukaj in opazili boste, da ga nisem posebej pohvalil, ker kljub tehnologiji skyactive ni ponudil pohvalno majhne porabe, samodejni menjalnik pa se mi je zdel povprečno hiter. Potem smo na test dobili takšno mazdo CX-5 z bencinskim motorjem v nosu, ki nam je bila že bolj všeč, predvsem pa je porabila skoraj enako, a je bila na trenutke še vedno okorna. Tokratno zopet poganja dizelski motor, s 110 kilovati moči malenkost šibkejša različica, je pa po občutku enako zmogljiv, lepo prožen in dovolj uglajen, predvsem pa porabi bistveno manj goriva. Slaba dva litra manj od prve dizelske mazde CX-5 je dovolj zgovoren podatek, da dvakrat premislite, če štirikolesni pogon ter malenkost močnejši motor resnično potrebujete. In boste za takšno kombinacijo z malenkost bogatejšim paketom opreme plačali štiri tisočake več. Sam bi vsekakor priporočil dvokolesno gnanega CX-5 in ga izbral z bencinskim motorjem v nosu, ker je nadvse prijeten, tudi lepo prožen in še bolj tih, porabil bo sicer nekoliko več, a je že v štartu dva tisočaka cenejši. Naj bo vsekakor med izbiro, razen če nameravate prevoziti veliko kilometrov.

Sicer pa je trenutno mazda CX-5 eden bolj suverenih predstavnikov segmenta, čeprav mu ostro konkurirata še odlična honda CR-V in vozniško najbolj suveren ford kuga. Le malo je namreč zamer, ki jih lahko pripišem temu avtomobilu, morda edino povprečno prostoren prtljažni prostor. Položaj za volanom mi je všeč, briljantni menjalniki me v mazdah čisto vedno prijetno presenetijo, pelje se CX-5 tudi lepo in predvidljivo pa še dovolj pregleden je, da kljub ne ravno majhnim meram na parkirišču ne boste zardevali. Celo cenovno je dobro pozicioniran, nekje v zlati sredini, če pod drobnogled vzamemo cel spekter tekmecev.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mazda CX-5 CD150 2WD attraction
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2189
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) pri 4.500
največji navor v Nm pri vrt./min 380 od 1.800 do 2.600
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4550 x 1840 x 1710
medosna razdalja v mm 2700
prtljažnik v litrih 503
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1520 (515)
največja hitrost v km/h 202
pospešek 0-100 km/h v s 9,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,4/4,1/4,6
poraba na testu v l/100 km 5,8
cena osnovnega vozila v EUR 22.590
cena testnega vozila v EUR 28.890
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 29.940

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 27. 7. 2024
Julij 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
08091011121314
15161718192021
22232425262728
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 2 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 2 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |