Končno dozorel
Peugeot 308 1.6 THP 155 allure
Tudi 308 je s prenovo dobil nova svetila (dnevna v led tehnologiji, ksenonska pa s temnejšim ozadjem), nov emblem (istega kot nosijo novejši modeli od RCZ dalje), več kroma in nov sprednji odbijač. Njegov obraz razodeva več prestiža in agresivnosti kot 308 GTi pred prenovo. Zadek, razumljivo, ni dobil toliko pozornosti. In če ga želite venomer občudovati, ga v garažo parkirajte vzvratno.
Tudi v notranjosti vas bodo navduševali vrhunski materiali kot sta usnje in aluminij ter zelo kvalitetna plastika. Odlagalnih prostorov je (za razliko od 508) več kot dovolj, je pa večfunkcijski volan pri 308 še vedno neznanka in se obvolanskim ročicam za tempomat in upravljanje avdiosistema še ne mislijo odpovedati.
Če sta do prenove pri tristoosmici najbolj škripala menjalnik in občutek na volanu (nekaj od tega dobesedno) so se Francozi končno potrudili narediti menjalnik po vzoru vzhodne sosede. Sedaj teče brez zatikanja, hitro in dokaj natančno. Z izvrstnim motorjem, ki se vrti tudi v BMWjih, citroënih, minijih in še kje, sta idealna partnerja za hitro ali varčno vožnjo ali celo oboje hkrati. Poraba je med sedmimi in osmimi litri, kljub temu da nihče izmed 156 'žrebcev' ni dolgo spal in da za spremembo nima sistema start&stop. 308 kljub najbogatejši opremi in najmočnejšemu bencinskemu agregatu (če izvzamemo 308 GTi) ni športnik, čeprav se med ovinki presenetljivo dobro znajde, a potenco izvrstnega motorja rahlo zmanjša menjalnik z dolgimi prestavnimi razmerji.
Komu je pravzaprav namenjen? Vsem. Z usnjem in aluminijem se bodo v njem dobro počutili pristaši premium znamk, otroci bodo navdušeni nad razgledom čez stekleno streho, mularija bo kimala v ritmu nizkotonca v prtljažniku, nežnejši spol je pa že tako ali tako tradicionalno naklonjen levčku na maski avtomobila. Vse skupaj vas bo stalo 22 tisočakov in 22 desetakov, kar je zelo sprejemljivo.
tehnični podatki | peugeot 308 1.6 THP 155 allure |
vrsta motorja | turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1598 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 115 (156) pri 6.000 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 240 pri 1.400 |
menjalnik | ročni, šeststopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4276 x 1815 x 1498 |
medosna razdalja v mm | 2608 |
prtljažnik v litrih | 348 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1315 (525) |
največja hitrost v km/h | 214 |
pospešek 0-100 km/h v s | 8,8 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 9,4/5,2/6,7 |
poraba na testu v l/100 km | 7,8 |
cena osnovnega vozila v EUR | 16.440 |
cena testnega vozila v EUR | 20.900 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 22.220 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
29 | 30 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!