Pri Škodi so leta 1996 začeli pisati zgodbo z moderno interpretacijo modela octavia, ki je sicer obstajal že od leta 1959. Aktualna četrta generacija zna navdušiti na številnih področjih.
Test: škoda octavia 2.0 TDI DSG style - 29.076 EUR
Čeprav se kupci modela octavia večinoma odločajo za karavansko različico, je za nekatere popolna limuzina s petimi vrati, ki je od svojih konkurentov s štirimi vrati bistveno bolj uporabna. Kako ne bi bila, saj prtljažnik pogoltne samo 40 litrov manj kot pri karavanu, kjer ponuja prostora za 640 litrov prtljage. Vsesplošno je nova octavia bolj ostro oblikovana, kar bo navdušilo mnoge, velik korak naprej pa so naredili še pri notranjosti, kjer je nov volan, ki je z zunanjim obročem povezan samo še na dveh mestih. Na vrhu armaturne plošče je v osnovi 8,25-palčni zaslon na dotik, multimedijski sistem pa omogoča preslikavo zaslonov vseh najnovejših telefonov. Alternativa je 10-palčni zaslon, ki je na voljo ob doplačilu. Poleg navigacije in glasovnega upravljanja octavia prepoznava še kretnje rok, pred voznikom so lahko še digitalni merilniki na 10,25-palčnem zaslonu. Kako se takšna octavia razume z 2,0-litrskim turbodizelskim motorjem pod pokrovom, ki proizvede 110 kW (150 KM) in 360 Nm navora pa kmalu izveste v testu.