Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Še zadnji v vrsti

Renault ZOE Z.E. 40 R110 BL limited

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Preden konec leta pripelje novi ZOE, smo imeli na testu še zadnjega iz prve serije. Zanimiv je zaradi motorja, ki bo poleg še močnejšega seveda našel mesto tudi v novem modelu.
Še zadnji v vrsti
Foto: Gašper Miš
17. 7. 2019 ob 7:00
Komentarjev: 10

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

z novim motorjem je postal malenkost bolj živahen med pospeševanjem
še vedno je eden najbolj enostavnih električnih avtov za vsak dan
kabina in prtljažnik sta glede na zasnovo avta precej prostorna
z novimi barvnimi dodatki tako zunanjost kot notranjost spet zaživita
vgrajeni polnilnik na javnih polnilnicah polni z 22 kW
še vedno je eden cenejših električnih avtomobilov na trgu
leta se mu že poznajo pri opremi in izgledu armaturke
ne omogoča hitrega polnjenja na avtocestah z enosmernim tokom
vgrajeni polnilnik je precej glasen; oddaja nadležen zvok
cena avtomobila z baterijo ali brez vseeno ni ugodna
3,9
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.9 (8 glasov)

Gre za nov motor, ki ga je razvil Renault sam v dveh letih in ki se proizvaja v Franciji, za vas pa bo najbolj pomembno, da ima več moči ob enaki porabi goriva, pardon, elektrike. Renault z njim utrjuje svoj položaj prvega med proizvajalci električnih avtomobilov v Evropi. Motor je ostal enako težak in velik kot R90, na katerem je zasnovan in ki naj bi bil po besedah Francozov že prej izjemno učinkovit. V praksi, vsaj, kar se porabe tiče, nas doslej še ni popolnoma prepričal, ker znajo biti elektromotorji pri nekaterih konkurentih ob večji moči še bolj učinkoviti.

12 kilovatov (16 ’konjev’) večja je moč, zdaj jih ima 80, ali po domače slabih 110 ’konjev’, kar pove tudi nova oznaka R110. Največji navor je ostal enak – 225 Nm. Povečanje se ne sliši veliko, ampak se lepo pozna v praksi, sploh pospešek od 80 do 120 kilometrov na uro je skoraj 2 sekundi krajši in pomaga pri lažjem prehitevanju ostalih vozil. Enako je za 1,8 sekunde boljši pospešek z mesta (11,4 do 100 km/h), da bo vožnja od semaforja do semaforja bolj odločna in zabavna, vse ostale vozne lastnosti renaulta ZOE pa so ostale enake kot prej, kar lahko preberete že v tem testu R90. Za Renault je bolj pomembno seveda, da je z novim motorjem postal neodvisen od zunanjih proizvajalcev, skupaj z ostalimi različicami pa je sedaj na voljo že 5 elektromotorjev z razponom moči od 44 do 80 kW.

Polnjenje je pri tej različici možno samo preko vgrajenega polnilnika z izmeničnim tokom in največjo močjo 22 kW. Kdor živi blizu polnilnice ali se pogosto vozi v mesto, bo tega vesel, saj se prazna baterija do konca napolni v dobrih dveh urah. Kdor dnevno prevozi več kot 200 km, pa bo pogrešal še hitrejše polnjenje z enosmernim tokom na avtocesti, kar bo že imela nova generacija. Močan vgrajeni polnilnik je mimogrede precej glasen; ko ga priklopite na hitrejšo polnilnico, zna biti kar nadležno električno brenčanje, če se medtem nahajate v njegovi bližini.

Z novim motorjem je prišla na izbiro tudi nova vijolična barva, s katero ZOE sploh ne izgleda slabo. Enak odtenek se ponovi znotraj okoli zračnikov, zvočnikov in prestavne ročice, s šivi na sedežih, multimedijski sistem R-link pa zdaj podpira Android Auto. Ampak vas gotovo najbolj zanima, da sem s polno baterijo v praksi naredil okoli 250 kilometrov z vožnjo po Ljubljani in malo manj kot 200 z vožnjo po avtocesti z ves čas do konca pohojenim pedalom za moč (pedal za plin ne pride več v poštev). Končna hitrost je tako ali tako še vedno omejena na 135 km/h, zato vas v tem avtu na avtocesti nikoli ne bo strah, če ga boste ves čas ’tiščali do konca’! In kdor živi na primer v Celju, Novem mestu ali na Jesenicah in se vsak dan vozi v Ljubljano, se bo težko ceneje peljal, če odmisli visoko nabavno ceno avtomobila.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki renault ZOE Z.E. 40 R110 BL limited
vrsta motorja električni
baterija 41.0 kWh litij-ionska
moč v kW (KM) pri vrt./min 80 (108) od 3.395 do 10.886
največji navor v Nm pri vrt./min 225 od 500 do 3.395
menjalnik samodejni, enostopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4084 x 1730 x 156
medosna razdalja v mm 2588
prtljažnik v litrih 338
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1500 (454)
največja hitrost v km/h 135
pospešek 0-100 km/h v s 11,4
poraba (po ECE) v kWh 15,8
poraba na testu v kWh 20,9
cena osnovnega vozila v EUR 24.290
cena testnega vozila v EUR 26.390
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 27.929

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
To ni menjalnik
(pred 5 leti )
MTAtNTctNTgtTWVyY2VkZXMtQmVuei1DNjNfU19BTUdfU2VkYW4tMjAxOS04MDAtMTIuanBnMTU2MzU1MjI5Ng==.jpg
Daniel Blake pravi:
Zakaj? Ker ima pac eno prestavo in tak je pac brezstopenjski MENJALNIK. Zato se mu pa rece menjalnik MAX
(pred 5 leti )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Js vem zakaj max....ker so se bol glupi k ti hahaha
(pred 5 leti )
Ni slike
max123 pravi:
Automobilistt jaz ti nisem glup. Si pa ti mogoce slep. Ker spodaj pise v tisti razpredelnici, da ima avto enostopenski menjalnik. In jaz nisem vprašal ali je tista ročica menjalnik. Ampak sem uprasal zakaj v rapredelnici navajo, da ima avto menjalnik????
(pred 5 leti )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Ce bi meu naprimer audija a8 k je dolg pol bi lah
(pred 5 leti )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Vidpeter....dolga je 1,2 metra kar je dovolj....vecja itak nebi sla vanj
(pred 5 leti )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Max123 a si glup....tista rocica ni menjalnik
(pred 5 leti )
Ni slike
VidPeter pravi:
Super avto, samo daljso baterijo hocem...
(pred 5 leti )
Ni slike
max123 pravi:
Kako je lahko v električnem avtu menjalnik, če pa ima avtomobil samo eno prestavo??
(pred 5 leti )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Krneki
(pred 5 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 20. 9. 2024
September 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |