Bavarci so z novo generacijo serije 1 pogon z zadnje osi prestavili na sprednjo, kar je nekatere sicer ujezilo, tiste, ki smo že vozili novi M135i pa sploh ne. Tudi zaradi konstantnega nasmeška na obrazu ne.
Za pogon so zadolžili 2,0-litrski turbobencinski stroj, ki da od sebe 225 kilovatov moči, se pravi 306 'konjev' in 450 Nm navora. Moč se na vsa kolesa prenaša v razmerju 50 naprej in 50 nazaj, z launch control pa se do 100 km/h izstreli v 4,8 sekunde. Res je, da ne boste mogli več poslušati simfonije šestih valjev, so se pa inženirji izjemno potrudili pri zagotavljanju karseda dobrega zvoka, ki se v kabino iz izpušnega sistema delno prenaša preko zvočnikov. Računalnik nadzoruje še zvok pokanja iz izpušne cevi, ampak je zvok, odvisno od pogojev in stila vožnje, vedno drugačen. M135i xDrive je prava zverinica, ki ji ne manjkajo niti nova mehanska delna zapora diferenciala Torsen spredaj, ki zagotavlja optimalen oprijem, športno vzmetenje M sport in bolj zagrizene zavore. Ker so dodobra predelali podvozje in vzmetenje, se serija 1 še raje zapodi med ovinke, kar smo na ruralnih cestah takoj opazili. Res je, da so razlike med pogonom na sprednji in zadnji kolesi očitne, ampak, kot pravijo Bavarci, niso tako očitne, da ne bi več mogli imeti nasmeha na obrazu. Zakaj je še dober pa kmalu v testu.